Mitä tekisitte itse, jos sinulla olisi pitkät, mustat ripset. Laittaisitteko ripsiväriä vaiko ette? Yläripseni on luonnollisesti taipuneena 1cm pitkä, eli on yli yhden sentin jos se olisi ihan suora. Alaripsenikin ovat todella pitkät, tummat ja tuuheat. En ole koskaan käyttänyt ripsaria juuri tästä syystä. Monet ovat kyselleet onko minulla joku kestovärjäys. Itse olen kehittänyt tästä jonkinlaisen ongelman, sillä ripseni ovat suht suorat, eivätkä kestä taivutettuina hetkeäkään. Eivät ne sentään silmän päälle kaarru, ainankaan kovin pahasti, mutta joku pieni taivutus olisi ihan kiva... Mitä te itse tekisitte? Minä pelkään, että ripseni haurastuisivat jos alkaisin taivuttamaan niitä ja laittamaan jotain tököttiä että kestäisivät...
Pitkät tummat ripset
5
117
Vastaukset
- firstworldproblem
Käyttäisin varmaan ripsiväriä vain juhlissa. Mutta en usko, että taivuttelu ja geelin laitto ripsiä haurastuttaisi, jos et ole kovakourainen. Arkeen voisi käydä läpinäkyvä ripsiväri - googleta "clear mascara" niin löydät kenties omaan budjettiin sopivan.
- räpsyripsi
Olisin vaan niiiin onnellinen!!
- katriina61
iskisin miehiä räpsyripsilläni <3
- silmänympäryskarvatöhnä
Minulla on sama ongelma. Mutta olen tullut siihen johtopäätökseen etten arjessa feikkaa ripsiäni. Ärsyttää toisinaan, kun kaikki kysyy että miten sulla voi olla niin paakkuuntumatonta ripsaria...
- jättiripsi
Mulla on kans pitkät mustat ripset ja eskarista lähtien kaikki kyselly onko tekoripset tai ripsaria...
Mutta mulla on se ongelma että tosi usein ylä- ja alaripset takertuu toisiinsa kiinni (varsinkin silmäluomen reunassa olevat) ja joskus myös kääntyy ripset silmiin. Aion koittaa josko ripsien taivuttimista olis apua näihin, mut jos joku tietää jonkun hyvän ja halvan keinon niin saa kertoo :) ja aion pistää korvan taakse myös clear mascaran!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224