Buahaaaa, eikä peräkammarin väki edes tajua mitään. (Missään oikeassa jääkiekkojoukkuessa ei toimitusjohtaja tekisi tuollaista.) Toisaalta kun te vajakit olette niin perkeleen tyhmiä, niin mikäs siinä. Junnoa ei kärpät kiinnosta, raha vaan, kunhan naureskelee teille apinoille. Kärppäfanit on vienyt idiotismin ihan uudelle tasolle. Oma toimitusjohtajakin nauraa teille neandertalilaisille! Ulkomailla voisi kiinnostaa, jos joku vinkkaisi. CNN voisi tulla tekemään jutun "maailman tyhmimmistä faneista".
Ja Tappara vei pelin taas, vaikka tuomarit kaikkensa yrittää. Tätä se on jatkossakin. Joku Ben "Finaalisarjassa 0 0" Maxwell ei tilannetta muuta.
Junno kusettaa vajakkeja
6
65
Vastaukset
- TAPPARA15
Kärppien alamäki alkoi vuoden vaihtuessa. Se on nyt pomminvarma pisteautomaatti kaikille joukkueille. Runkosarjan voitosta ja mestaruudesta ei ole epäselvyyttä. Tappara vie molemmat.
- Pitkäveto
Totta. Olen tehnyt nyt 4.llä viimeisellä kierroksella pitkävedon ja laittanut Kärpille 2 kertaa tasurin ja 2 tappiota ja se on pitänyt 3 kertaa 4.stä. Eli se on tämän hetken varmin kohde, kun laittaa sille tappion tai korkeintaan tasurin.
- SaatananJuoppo
Kerro minulle oi älynjättiläinen miten Junno kusettaa meitä vajakkeja? Tuossa viestissäsi ei ole minkäänlaista selitystä millä tavalla hän meitä vetää höplästä. Haluan tietää koska olen vähä-älyinen juoppo.
- bububububububuuu
Aloituksen sisältö oli vajakkeja
- Tapparanmiäs
Pelkkiä sisäsiittosia vajakkeja äpäräfanit, kevällää saa äpärät pataansa pahemman kerran, heh heh heh heh heh heh heh heh heh heh!!!!!!!!111111!!!!!!!
taitaa tappara vaan taas hävitä finaalin kolmannen kerranperäkkäin! :) kärpät vie tappara vikisee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738