Paskakostaja iski jälleen

paskatyyppi

En ole ihan varma, oliko koirasi mukana, mutta sellainen läjä oli taas nurmikolla, ettei se ollut sinun koirasi vaan päätit itse sitten vääntää kunnon tortun Kapteeninkadulle! Eikä koirasi varmaan ole niin tyhmä kuin sinä, että näin tekisi.
Jos nähdään seuraavan kerran, katsotaan, millainen ruoan-, tässä tapauksessa, paskansulatus sinulla on!

19

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salapaskantaja

Mie oon Salapaskantaja. Ennen mie olin Tsadis, mut nyt ku rupes painaa virkavalta piälle, mie muutin Hankkoseen. Mie paskon kaikki nurkat siäl, sit mie meen kottiin vemppaammaan.

• kreeklands

Eiks se ollutkaan stipras ja syrisa-puolue, syön paljon luumuja, edullisia Kreikassa.

• vapaaveivari

Salapaskantaja kokoomuslainen, näiltä onnistuu ihan luonnostaan paskan ulosanti

• Salapaskantaja

Mie oon Virheit aina äänestännä, ja mie lannotan kaikki kulumat, jot ruppeis rysanteemi kasvaan siin. Elekää niitä haukkui syyttäkö.

• uffefronanusmuskeln

minäkin olen saappaaseenpaskantaja

• skitstövel.från.hangö

Ja holle mee

• kakkapyksa
        skitstövel.från.hangö kirjoitti:

Ja holle mee

holle mee!

• 1perasmiesjakoira

Tulet usein itse aamumyöhään ja hitaasti , joten saatoit kyykitellä ihan ite tai sit et... Varo vähän.

• ChristerH

Ankkurikadun salapaskantaja hei! Tules vielä koettamaan niin suolaan persmustasi. Kuulemma tummatukkainen "satamajätkän" oloinen n. 50 v. tyyppi tämä pötkönsuoltaja.

Kaikenlaisia täällä liikkuukin.

• Salapaskantaja

Tuu vuan kuolaammaan mun persumusta. Haluaisikko sormel tai kielel kans kokkeilla? Vain siulle, my best frent.

8 1 = ???

• Salapaskantaja

Seuraavaksi Salapaskantaja iskee ison torin laidalle ruokaravintolan eteen. Tämä on ennakkovaroitus.

• paskansyöttäjä

Tänään se oli kökkinyt Halmstadinkadulla sähkökaapin juureen, yöllä tietenkin!

• Salapaskantaja

Niin se menee. Seuraavaksi löytyy muhkea kuntakinte jonkun postilaatikosta Hangonkylällä. Opitte vittuilemaan suolistovaivaisille.

• Salapaskantaja

Buahhaahhahaa. Se sininen postilaatikko sai kunnon tortun. Ainakaan se ei voi olla koira, ei mikään rakki niin korkealta pasko. Siitäs saitte, laktoosi-intolerantikot, kunnon pythonin vieroitushoitona.

• Salapaskantaja

Seuraavaksi murjaistaan kuntakinte pitserian kulmalle. Varokaa kiemurtelevaa sontaa.

• Anonyymi

Linjakadulla ulostetta postilaatikossa. Erehtynyt roskiksesta? Tuskin, haju on ihan ihmispaskan haju.

• Anonyymi

missä tämä tapaus?

• Anonyymi

Ankkurikadulla myös paskanjakaja. Katsokaapa varuilta laatikkoon ennen käden työntämistä sinne.

• Anonyymi

Linjakadulla laatikoissa jälleen ulostetta. Haisee pitkälle eli olkaapa varovaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4986
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1632
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1551
    Aihe