En ole ihan varma, oliko koirasi mukana, mutta sellainen läjä oli taas nurmikolla, ettei se ollut sinun koirasi vaan päätit itse sitten vääntää kunnon tortun Kapteeninkadulle! Eikä koirasi varmaan ole niin tyhmä kuin sinä, että näin tekisi.
Jos nähdään seuraavan kerran, katsotaan, millainen ruoan-, tässä tapauksessa, paskansulatus sinulla on!
Paskakostaja iski jälleen
19
1009
Vastaukset
- Salapaskantaja
Mie oon Salapaskantaja. Ennen mie olin Tsadis, mut nyt ku rupes painaa virkavalta piälle, mie muutin Hankkoseen. Mie paskon kaikki nurkat siäl, sit mie meen kottiin vemppaammaan.
- kreeklands
Eiks se ollutkaan stipras ja syrisa-puolue, syön paljon luumuja, edullisia Kreikassa.
- vapaaveivari
Salapaskantaja kokoomuslainen, näiltä onnistuu ihan luonnostaan paskan ulosanti
- Salapaskantaja
Mie oon Virheit aina äänestännä, ja mie lannotan kaikki kulumat, jot ruppeis rysanteemi kasvaan siin. Elekää niitä haukkui syyttäkö.
- uffefronanusmuskeln
minäkin olen saappaaseenpaskantaja
- skitstövel.från.hangö
Ja holle mee
- kakkapyksa
skitstövel.från.hangö kirjoitti:
Ja holle mee
holle mee!
- 1perasmiesjakoira
Tulet usein itse aamumyöhään ja hitaasti , joten saatoit kyykitellä ihan ite tai sit et... Varo vähän.
- ChristerH
Ankkurikadun salapaskantaja hei! Tules vielä koettamaan niin suolaan persmustasi. Kuulemma tummatukkainen "satamajätkän" oloinen n. 50 v. tyyppi tämä pötkönsuoltaja.
Kaikenlaisia täällä liikkuukin. - Salapaskantaja
Tuu vuan kuolaammaan mun persumusta. Haluaisikko sormel tai kielel kans kokkeilla? Vain siulle, my best frent.
8 1 = ??? - Salapaskantaja
Seuraavaksi Salapaskantaja iskee ison torin laidalle ruokaravintolan eteen. Tämä on ennakkovaroitus.
- paskansyöttäjä
Tänään se oli kökkinyt Halmstadinkadulla sähkökaapin juureen, yöllä tietenkin!
- Salapaskantaja
Niin se menee. Seuraavaksi löytyy muhkea kuntakinte jonkun postilaatikosta Hangonkylällä. Opitte vittuilemaan suolistovaivaisille.
- Salapaskantaja
Buahhaahhahaa. Se sininen postilaatikko sai kunnon tortun. Ainakaan se ei voi olla koira, ei mikään rakki niin korkealta pasko. Siitäs saitte, laktoosi-intolerantikot, kunnon pythonin vieroitushoitona.
- Salapaskantaja
Seuraavaksi murjaistaan kuntakinte pitserian kulmalle. Varokaa kiemurtelevaa sontaa.
- Anonyymi
Linjakadulla ulostetta postilaatikossa. Erehtynyt roskiksesta? Tuskin, haju on ihan ihmispaskan haju.
- Anonyymi
missä tämä tapaus?
- Anonyymi
Ankkurikadulla myös paskanjakaja. Katsokaapa varuilta laatikkoon ennen käden työntämistä sinne.
- Anonyymi
Linjakadulla laatikoissa jälleen ulostetta. Haisee pitkälle eli olkaapa varovaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707