Millä aineella värjäätte kulmakarvat?

Joni-71

Netistä olen katsonut, että naiset suosivat Just for Men parranvärjäys pakkausta kulmien värjäämiseen ja sitä ostaisin itsekin, mutta ei tunnu Suomesta löytyvän.
Onko vinkkejä mitä voisi käyttää kulmiin, ekaa kertaa kokeilemassa?

7

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiilellä
    • fvoslk

Itse olen käyttänyt jo vuosia RefectoCil kulmien ja ripsien kestovärjäyssettiä. Löytyy Anttilasta, Citymarketista ja Sokokselta. Eli netistä tilaamallakin onnistuu. Suomenkieliset helpot ohjeet ja kolme värivaihtoehtoa (musta, tummanruskea ja vaaleanruskea).

• meikkiurpo
    • minäpävaan--

kulmakarvojen värjäys, kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää :D

• oppia_ikä_kaikki

Karva ku karva! Värjätäänhän hiuksiakin. Moni äijä peittää esimerkiksi harmaantumista värjäämällä. Ja nuoremmat miehet voivat värjätä muuten vain.

• Joni-71

Kiitos vinkeistä, tuota Refecoilia täytyy kokeilla. Nyt minulla oli erästä tuotetta jolla saa ihan pikimustaksi kulmat, onneksi kokeilin vain muutamaan karvaan ja sitten opin, että ainetta pitää minun tapauksessa pitää alle minutin niin saa sopivan väriset.

Niin totta, muutamia harmaita kulmia (en sitten tiedä ovatko aina olleet) ja ajattelin kokeilla. kyllä elämässä on syytä olla rohkeutta kokeilla uusia asioita ei ole pakko olla ikijuntti.

• värjääjä

RefectoCil

Löytyy marketista

Riippuen, paljonko joutuu pesemään kasvojaa, niin kestää ainakin kuukauden se väri kulmissa.

Jo vuosia käyttänyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe