Mahtaako kukaan tietää missä kyseisessä autossa sijaitsee naftasuodatin?
Äkkiseltään en löytänyt konehuoneen puolelta, missä se yleensä muissa merkeissä sijaitsee. Autohan on vuosimallia 2006 1.5 commonraildiesel ja hynyn getz. Jostain kui että takapenkin alla olisi huoltoluukku, jonka alta löytyisi?
Penkit kaadettua, en löydä edes huoltoluukkua?
getz 1.5Crdi polttoainesuodatin
3
96
Vastaukset
- toyota-man-aito-oikee
Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.Mutta kun minun toyota.
- toyoonriisikuppi
Luulis olevan konehuoneessa, jotta pysyy sulana kovilla pakkasilla!
- keikuman
Siinä se on konehuoneessa tulipellin vieressä ja jalassa lämmitys. Seuraa polttoaineputkia... Ota se päällysmuovi irti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306