Hulk vs Mustanamio

Nuhjake

Tos jätkien kans otetaa muutamat alkoholiperäset ja keskustellaan palavasti supersankarien väliisistä otteluista. Kovaks depatiks muodostus ottelupari Hulk vs Mustanaamio eli kumpi voittas. Ois kiva kulla muitenki kantaa lopputulosarveluista. Mie ite pohjaan aettä musitis lähtis kisaan ilman ennakkopaineita ja mustisha on tunnetusti aivan jumalaton boxaaja vaikka onkin vähän fyysisesti heikompi. Hulk sen sijaan on muodotn punttimöhkäle vailla järjenhaituvaa joka riehuu samat haisevat kalsarit vuodesta toiseen. Eli kyl mustis veis ku ois tarkkana
väistelis vihree vajakin iskuja kuin kärppä ja jabitas ja tanssis hulukin uuvuksiin. Loppuisku ois luja pääkallosormusisku leukaan. Siinä hulukki heräis joskus merkku leuassa. Eli ei se hulukin punttikuuri nyt paljoo auta kun ei ole nopeutta eikä kuntoo sati tekniikkaa. Mitäs työ sanotte?

3

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TerisVeis

Molemmat pellejä tavallaan että kyl pitää sanoo että Teräsmies voittas molemmat kerralla ja yhtäsaikaa piste.

• Mustisfani

Mustis häviäis Hulkille mennen tullen. Koostaan huolimatta Hulk ei ole mikään aivoton riehuja tai hidas köntys vaas yllättävän nopea voimapesä. Mustanaamion ei tarvitsisi olla kuin hieman hidas tai tehdä yksi pieni lipsahdus ja se ottelu jäisi lyhyeksi. Vaikka luenkin ennemmin Mustanaamiota kuin Marvelin mutantteja niin pakko se on myöntää, että kakkoseksi se kuitenkin jäisi.

• ääni_Hulkille

Minä pistäisin rahani likoon Hulkin puolesta.

Ja mustiskin voisi vaihtaa trikoonsa joskus. Varmaan aika hikiset tommoset sukkahousupuvut viidakossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37