APUAA!!!!!!

kusipääpaska

Moikka! Oon 16v poika Mikkelistä ja mulla on hirvee ongelma mun kulmakarvojen kanssa: olen ajellut partahöylällä mun kulmakarvat mustuaisen kohdalle asti. Ja ne näyttää ihan hirveiltä! Mitä tekisin? Ootanko että ne kasvaa ja nypin sitte? Helppiä pliis.

4

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinuskanessukka

Taitaa olla et parempi oottaa että kasvaa ellet sitten haluu parannella niitä kulma kynällä mut koska oot mies en suosittele meikkiä. Kulmakrvoja ei koskaan kannattas höylätä . Ite oon tehny saman mokan ja sen jälkwen saanu nyppiä niitä höyläämisen takua kasvaneita pois. Myös nyppimisen kanssa oo tarkka ettet ota liikaa kaikki nyåityt ei kadva takas tai ainakin harvenee... myös sen mokan oon tehny :D vetäsin nuorempana vahingos melkeen koko vasemmat kulmakarvat veks ja tänäkään päivänä ei oo tullu ku osa takas mut ite parannan sitä kulmakynällä.

• Ei_toimi

Kun toimisikin noin! Minulla on vääränmuotoiset kulmakarvat ja olen nyppinyt niitä kauan, mutta kasvu ei ole loppunut ja nyppimistä on jatkettava kuten ennenkin.

• Entinenkarvapallo

Poista karvat pysyvästi valoimpulssihoidolla. On hiukan kallista ja pitää muutama kerta uusia muutaman viikon välein, mutta pääset ongelmasta eroon. Kun kyseessä on niinkin näkyvä alue kuin kulmat, sinun kannattaa kääntyä kosmetologin puoleen joka osaa muotoilla kulmat hienosti. Sitä en tiedä onko hoito saatavilla Mikkelissä. Googlaa IPL karvanpoisto tai Powerlite karvanpoisto. Valoimpulssihoito voi olla toimiva hakusana myös.

• Huono_hoitotapa

Aloittajahan poikana kaipaa pikemminkin karvojen kasvua takaisin.
        Yleensä kulmakarvojen muotoiluun ei käytetä laseria tai IPL:ää (jälkimmäinen heikkotehoisempi) koska poistettava alue on liian pieni ja edellyttää tarkkarajaisuutta. Jos haluaa muotoilla pysyvästi kulmansa ja poistaa kokonaan vääriin paikkoihin kasvavat karvat, ne voidaan poistaa yksitellen neulaepilaatiolla. Noin pienen alueen käsittely käy nopeasti, jolloin lyhyinkin aika riittää eikä siis tule kalliiksi yhdeltä hoitokerralta (yleensä joutuu toistamaan monta kertaa).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      23
      4083
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2371
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2184
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1567
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe