sovittiin yhden naisen kanssa ensitreffit viikonpäähän. Kysymyksenä että pitäisikö tässä välissä pitää yhteyttä vai vasta treffien edeltävänä päivänä ottaa yhteys. Tiedän että hieman tyhmä ja luonne kohtainen kysymys, mutta en halua antaa itsestäni liian innokasta kuvaa.
Miten yleensä pidätte yhteyttä?
treffi yhteydenpito
3
173
Vastaukset
No, kuten itse sanoit: tämä on niin ihmisestä kiinni. Minulle olisi kovin kummallista, jos vain katkaistaisiin kaikenlainen yhteydenpito kokonaiseksi viikoksi. Se on kuitenkin aika pitkä aika olla viestittelemättä ihmisen kanssa, josta on kiinnostunut. Nykyäänhän homma on vielä niin naurettavan helppoakin, kun voi olla vaikka kymmenellä eri tavalla yhteydessä mihin tahansa aikaan päivästä.
Itse lähtisin liikkeelle kiinnittämällä huomiota johonkin, joka kiinnostaa sinua ja saattaisi olla hauskaa yhteistä tekemistä. Jos tuollaista ei satu löytymään (minkä ihmeen tuppukylän taaimmaisessa tynnyrissä oikein asut?) kasuaali keskustelu sinua kiinnostavista aiheista ei ole myöskään poissuljettua. Pääasia on lähinnä, että pidät keskustelun luontevana ja rentona, etkä saa mitään itkuraivareita, jos toinen ei ole heti vastaamassa ja täysillä mukana. Parhaassa tapauksessa löydätte jotain hauskaa yhteistä tekemistä, josta riittää jutunjuurta ensitreffeille asti.- pouuiguyf
Jos mies sopisi viikon päähän treffit ja sen jälkeen lakkaisi pitämästä yhteyttä niin olettaisin kyllä että kiinnostus loppui ja jos joku toinen mukavan tuntuinen mies sattuisi linjoille niin katsoisin olevani vapaa sopimaan hänen kanssaan treffit vaikka juuri sille samalle ajankohdalle.
Jos ihminen kiinnostaa niin tottakai häneen pidetään yhteyttä!- justnii
Nimeomaan, siksihän treffitkin sovitte että olette kiinnostuneita toisistanne ja haluatte tutustua lisää! Miksi siis laittaa homma jäähylle? Sitä paitsi olisi ihan järkyttävää odottaa treffejä viikon kestävässä radiohiljaisuudessa. Huhhuh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226