Minulla on kaksi nuorta kissaa 7kk. Ne ovat oksennelleet jo pidemmän aikaa joka päivä tai joka toinen päivä. Oksentelevat vuoro jälkeen toisena päivänä toinen ja toisena toinen. Oksentavat ruokaa nappuloita ja märkäruokaa. Eivät oksenna heti syötyään vaan siinä menee aikaa kyllä. Toisinaan suht kiinteää oksennusta (mutta ei karvapalloja), yleensä kuitenkin sitä pelkkää ruokaa oksentavat.
En ole tehnyt radikaaleja ruoan muutoksia mutta olen merkkiä yrittänyt vaihtaa. Se ei ole auttanut. Uloste on normaali. Kissat ovat todella virkeitä ja ruokahalua on ja ne ovat leikkisiä. Mikä ihme tässä nyt vaivaa Surullinen kissat eivät ole rokotettuja mutta madotettu ne ovat syntymänsä jälkeen. Sisäkissoja. Turkki ok. Osaisiko joku auttaa :/ Ihmettelen koska kaksi kissaa ja KUMMATKIN oksentelevat. kiitos etukäteen.
Kissojeni oksentelu!!
6
101
Vastaukset
- Ruokatohtori
Mitä ruokaa ne syö?
- 1253415
Kannattaa ihan ensin madottaa. Voineet saada ne ekan matokuurin jälkeen.
- höh
Miksi et ole kissoja rokottanut,vaikka ovatkin sisäkissoja?
Mulla kissa oksensi melkein joka toinen päivä,vein lääkärille.
Tulos oli,että kissani sairasyti munuaisenvajaatoimintaa,lääkkeillä parempi
ja sen jälkeen ostin ainoastaan eläinlääkäriltä ruuan,joka ei rasittanut munuaisia. - luomukatti
vie kissat lääkärille, ei täällä ole selvänäkijöitä vaikka kokeneita kissanhoitajia onkiin
- Sannnnnnni
Meillä laattasi yksi, vein lääkäriin. Ilmeisesti herkkävatsaisuus/ närästys ja ruoka-aineallergia päälle; oikealla lääkityksellä ja ruokavaliolla tokeni. Vähemmän vaivaa siitä oli kuin jokapäiväisestä oksennuksen siivoilusta joten lääkäriä suosittelen.
- Maahes
Vie ne lääkärille. He tietävät sanoa hieman paremmin kuin me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397