Millainen auto on Swift?

swift

Lähinnä kiinnostaa 90-luvun alun mallit. Mitä kannattaa ottaa huomioon ostaessa? Ruoste kohdat? Miten kone kestää kilometrejä?

15

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shifthh

eli sua kiinnostaa 90 luvun alun mallit, miksi ei teräs mallit? tarkoitat varmaankin valokuva malleja? Miksi kiinnostus on lähinnä? Miksi ei kauimmaisena? Miksi pitäisi ottaa huomioon ostaessa? Miksi ei myydessä? Huomiota annetaan yleensä, ei oteta huomioon. Kone kestää hyvin kilometrejä, meilläkin paalauskone kestää hienosti navetan perällä, vaikka tietä on monta kilometriä pitäjässä.

• shifthh

mutziz mutziz mutziz, fatziz fatziz fatziz on

• swift

Huoh! Mitä porukkaa, unohtaka koko juttu.

• ksdlfjkdjgrkj

Tyyppivikojen kysely 25 vuotta vanhasta autosta on hieman huvittavaa, ehkä niillä olisi ollut merkitystä kun automalli oli vielä luokkaa 5 vuotta vanha mutta neljännesvuosisadan ikäisestä autosta voi löytyä jo ihan mitä tahansa vikoja, harvalla on enää kokemustakaan tuollaisesta autosta joten tyyppivikoja ei enää ole muistissa, edelleen auton iän vuoksi mitä tahansa voi olla hajalla jo ruosteenkin vuoksi, jarruputket, tukivarret, yms. mitä ei autojen normaalin käyttöiän aikana tule edes vastaan.

• shifthh

Miksi se on huvittavaa? Nauroitko siellä kun vastausta kirjoittelit?

• fjsdkjgkdfgjdf

Minkähänlaisia tyyppivikoja T-Fordissa on yleensä ollut takuuajan jälkeen?

• 121212133
        fjsdkjgkdfgjdf kirjoitti:

Minkähänlaisia tyyppivikoja T-Fordissa on yleensä ollut takuuajan jälkeen?

puolan puukuori tuppas halkeileen kosteessa

• jfkjdkgljekllf
        121212133 kirjoitti:

puolan puukuori tuppas halkeileen kosteessa

Montakohan T-Ford miestä on viety siperiaan kun ovat kiroilleet että puolan johto on vaihdettava...

• AMG4

Swift on pieni, turvaton ja hidas.Mitä muuta haluat tietää ?

• Jokainen auto, jolla pystyy ajamaan suomessa ylinopeutta, on tarpeeksi nopea.

• Suzuki-san

Persoonallinen, edullinen ja luotettava varmasti.

• sfdfgsdfgfdsg

Minulla oli lyhyen aikaa kolmiovinen -92 Swift 1,3 koneella. Se oli ihan kelvollinen auto yhden tai kahden hengen kuormalla. Sen sijaan ainakain kyseinen yksilö muuttui neljän aikuisen kuormalla ajettavuudeltaan karmeaksi. Yhden tai kahden hengen kuljettimena voin suositella, mutta suuremman kuorman kuljettamiseen vain tilapäisesti. Oli vähäruokainen, halpa ylläpitää ja luotettava.

• kummitus

hu! huuuuu! muuttuiko niin karmivaksi että ihan pelotti? hu! huuuu!

• fjskljgkgjkkgl

Mopopojat pilaa tämän palstan kertakaikkiaan. Voisikohan ne Suzuki pv pojat pysyä jossain mopopalstoilla eikä käyttäytyä asiattomasti täällä Suzuki -autojen palstalla.
      Suzuki teki kyllä myös skootterimopoja, Suzuki Love niminen. Seuraavaa asiatonta kirjoittelijaa aion haukkua skootteritytöksi. Katsotaan tehoaako tämä uhkaus...

• skootteritytsikkä

Olet sinä pelottavan kova kundi, että oikein haukkua skootteritytöksi!! Sikäli sarkastista, että ainakin minä olen skootterityttö, enkä koe sitä loukkaavana, että joku kutsuu minua siksi. Voihan olla, että täällä mellastaa Suzuki moottoripyöräpappoja tai Suzuki perämoottorimiehiäkin. Seuraavaa kirjoittajaa haukun perämoottorimieheksi, saa näkee rupeaako housun pultut tutiseen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5347
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      548
      1899
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe