Ei olisi kannattanut tulla räkyttämään ryyppykämpälle. Vanha kunnon Seppo(nimi muutettu) otti esiin vanhan löylykauhan ja aloitti iskujen sarjan päin vittumaisen koiranomistajan rumaa naamataulua. Taisi siinä rytäkässä saada piskikin pari lyöntiä. Heh.
Vanha juoppo hakkasi löylykauhalla koiranomistajaa
25
121
Vastaukset
Ihan oikein sille saatana!
- erikoista
mitähittoa??
- tod
Suomalaisista 5% on vanhoja juoppoja ja 10% on koiran omistajia eli tämän kombinaation todennäköisyys 0,2%
- epsilontech
-hetkinen, mitenkös tuo kombinaatio on kalkyloitu..itse saisin tulokseksi 0,5 %...
- rtyrtyrtry
Tämä Seppo Myllis on aivan ilmeinen riskitekijä Suomalaisessa yhteiskunnassa. Pitäisikö asialle tehdä jotain?
- Anonyymi
seppo_myIIis kirjoitti:
Enpä usko että tarttee mitään tehrä.
Juoppo on rasite ja kuuluu haudata mökin taakse kompostiin.
- mukavat-kuukaudet
Nyt syyllistyit Seppo-raukka pahoinpitelyyn.
Läänillä odotetaan "vanhaa kunnon" Seppoa. Saat käyttää kieltäsi isojen poikien persvaon putsaamiseen ja viriketoiminnan aikana otat kiltisti biljardimailan poikittain perseeseen. Sama juttu kaksi kertaa viikossa, aluksi. Jos kantelet pampuille pääset liskoksi kaikki raajat murskattuna.
Kerroksen koiraihmisiltä terveisiä.- Sama-mieskö
Eikös tämä juoppo-Seppo ole sama joka aikoinaan oli Keravan nuppulinnan puolella vähää ennen täysikäseksi tuloa, koska oli raiskannut 11-vuotiaan siskonsa?
Äläpä räkytä. Minä en ole syyllistynyt mihinkään laittomaan tai moraalisesti arveluttavaan. Sinun on kumarrettava minua.
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Äläpä räkytä. Minä en ole syyllistynyt mihinkään laittomaan tai moraalisesti arveluttavaan. Sinun on kumarrettava minua.
Niin niin, ettei koneelta löydy mitään "arveluttavaa"?
- kauhujoen_kauhujoe
Seppo nyt on ryyppyputki karannut käsistä.
- kaikuva_ääni
Seppo ryhdistäydy katso peiliin ja heitä se viinapullo kepujen maille seppo seppo.....
- huolestuttavaa__
Kepulit vaan porskuttaa ja Seppo ryyppäilee tajunnan rajamailla.....
En ole nauttinut alkoholia tippaakaan tai käyttänyt muitakaan päihteitä toisin kuin kepulaiset rappioalkoholistit.
- Kauhujen_joki
Uskon tämän mutta nyt seppo, piekse ittes kuntoon tämä voi olla viimeinen mahdollisuus. Kauhajoki on hirveä paikka olen kerran herännyt autosta aamulla töihinmenoaikaan kauhajoen keskustassa hiki otsalla, eikä yhtään ihmistä missään kepulit nukkuivat kovaa krapulaa pois,
Kammottava kokemus. Itse joskus humalassa kusin siihen kaupungintalon edessä olevaan isoon soppakauhaan, ihme fetissiesine sekin.
- kaikkea_hyvää_sinulle
Seppo olet esikuvani turha sitä on enää kieltää, pidä ittes miehenä.
möyh >:3
Oi Seppo, ma sua palvon.
- Anonyymi
Aivan oikein.
- Anonyymi
kauhan varsi pitäs kyllä irrota jo yhdellä lyönnillä olisko lyöny vaikka koivuhalolla kuitenkin seppi
- Anonyymi
Sepolle terkut Koskenkorvalta! Kova sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899