Mikä minussa on niin ihmeellistä että täysin tuntemattomat vastaantulijat kadulla tuijottaa, ja vaikka esimerkiksi kaupassa käydessä joku myyjä jolle minulla ei ole mitään asiaa tuijottaa minua pitkään pitkän matkan päästä vaikka mielestäni minussa ei ole mitään ihmeellistä.
Mitä se tuijottaminen tarkoittaa? En minä siitä miksikään muutu tai minnekkään häviä vaikka he kuinka tuijottaisivat. Tätä on jatkunut ihan lapsesta asti. Taitaa olla niin että vain tyhmät ihmiset tuijottaa pitkään.
Mitä ihmiset tuijottaa?
stare
1
272
Vastaukset
- minuamyös
Ei vaan jos huomaat, että sinua tuijotetaan pitkään, tuijotat itse myös pitkään, jolloin toinen hlö jää myös katsomaan pidempään.
Ihmisillä, laumaeläiminä, on taipumusta etsiä muista ihmisistä kontaktia. Tehokkain tapa on visuaalinen kontakti. Näin ihminen varmistaa vaistomaisesti oman/ympäristön turvallisuuden.
Sinussa ei siis ole mitään ihmeellistä, eikä erityistä. Kaikki tuijottaa toisiaan.
Sori, jos halusit kuulla että olet poikkeuksellisen upea niin siitä ei ole kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990