SDP - Tulevaisuuden puolue

Nelijalkajarruttaja

10

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaskaSuorapuheinen

Soininvaara on ainoa vihreä jonka puheita kuunnellaan, mutta muiden jatkuvat töppäilyt on vieneet tuolta puolueelta viimeisenkin uskottavuuden. Tuohon SDP kysymykseen on helppo vastata.SDP.n ja muidenkin normaalien puolueiden tulee pitää Suomalaisten tavallisten kansalaisten puolta. N.s. jarrupuolueita ei kannata ottaa uuteen hallitukseen mukaan, eikä myöskään sotahullua "stubidoa" nato villityksineen. Saiskohan kolmen suuren hallitus Suomen takaisin jaloilleen.

• SDP_äh

SDP on jotenkin liian väritön ja ei se maistukaan oikein millekään. Keskustassa alkaa olemaan jo jotain, mutta Persut on mun juttu.

• Anonyymi

sdp ja kepu häviävät myös seuraavat vaalit
      kannatustutkimukset ovat suuntaa antavia

• Anonyymi

Seuraavat vaalit on kunta- ja sotevaalit. Kuntavaalissa paikallisesti kyvyttömät tyhjää äänestänet ja pelastustien sairaalanmäellä torpannet pudotetaan pois. Jos ei osaa tehdä päätöstä ihmisten hyväksi niin joutaa pois, oli puolue mikä tahansa. Raukkamainen venkoilu ja irvistely mediassa tietää "lopputiliä". Noissa vaaleissa on vaikeaa löytää osaavaa ja rehellistä valtuutettua.

• Anonyymi

Nerokas Persu kaivoi vuoden 2015 ketjun saadakseen aivopierunsa julki.

• Anonyymi

Pääasia että vaihdetaan kaikki kansanedustajat. Sen verran ovat päässeet lihomaan vartalo sekä tilipussi.

• Anonyymi

Voihan vee, joku sanoo "Persut on mun juttu"!
      Aika harva (n. 12% äänestysikäisistä) yhtyy moiseen mielipiteiseen. Ehkäpä ne jotka eivät välitä hevonvittua jstn kulttuurista, YLE: riippumattomuudesta, ilmastonmuutoksesta, avohakkuista... pitää lausumaa lähes nerokkaana!

• Anonyymi

Tuo kymmenen vuotta sitten sanottu mielipide varmaankin hävettää nykyään.

• Anonyymi

Kuspäitä kaikki tyynni.

• Anonyymi

Just nii!
        Annetaan jonkun nykymulkun junailla itsensä diktaattoriksi, ja antaa ottaa kaiken vallan, niin kuin ryssälässä ja jenkkilässä, niin ei tarvitse plstoilla ninnittää huonoista kansanedustajista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe