Kyseinen henkilö arvostelee päävalmentajaa ja antaa hiihtäjille ohjeita.
Mitä mieltä olette ko. x- hiihtäjästä, onko hän oikea henkilö kommentoimaan
hiihtomaajoukkueen tekemisiä.
Asiantuntija Isometsä.
15
<50
Vastaukset
- pysyispois
No saishan joukkue siltä asiantuntija neuvoja dopingiin. Muuten vois pitää ison turpansa kiinni ja pysyä mettässä häpeemässä!
- kyrväntälänraitti
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
- havumetsässä
kyrväntälänraitti kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Haista sinä paska ja häpeä kyrvänraittejasi!
- kyrvälänraitti
havumetsässä kirjoitti:
Haista sinä paska ja häpeä kyrvänraittejasi!
Vedä kännyyn, håmå.
- pekatarin
Varmasti parempi asiantuntija kuin me täällä. Isot edellä ajaa ja pienet perässä jalasten pärskeitä räksyttää - kun eivät rekeen pääse.
- turhaanräkyttävät
Samaa mieltä ja myös hänellä on oikeus ajatuksensa kertoa.
Minäkin peesaan, antaa jo Lahden juttujen olla,...............
(yksin jäivät-varmasti vaikeaa ollut)
Isometsä kelpaa hienosti asiantuntijaksi, .............
- suksitökkii
Varmasti Isometsä tietää hiihdosta riittävän paljon voidakseen antaa arvionsa valmentamisesta ja hiihtäjistä.
- lipsuukamalast
Toimiiko esimerkkinä nuorille. Pelle.
- 1eero
Juha Mieto sanoo poijaatse on niin et on oltava tappasen meiniki ja veren maku suussa sitte tulloo voitto kottiin, ei sen kummempaa.
- äijä-
Asiantuntija? Hänestä tulee ensiksi mieleeni lehdistötilaisuudessa valehteleminen silmääkään räpäyttämättä, kylmän rauhallisesti. Aika karmea tapaus.
- suksinsuolle
Voi kun olisi se taito <3
- k_kk
suksinsuolle kirjoitti:
Voi kun olisi se taito <3
Eiköhän nousta humpalle ,ettei mee liian vakavaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
- Viatonsivullinen
Isometsä monessa liemessä keitetty.
Ei pysty luomutreenaamisesta kertomaan, jos nyt mitään luomua siinä lajissa enää on mahdollista ollakaan. Välineen tuntuu ratkaisevan, voitelu, se on vaikeaa. Fyysisesti pitää olla terve, vahva. Henkisesti senverran hullu, että uskaltaa voittaa.- unhoonjää
Isometsä monessa dopingissa keitetty.
onneksi on vielä urheilijoita jotka pelaavat rehellistä peliä. Nämä Isometsät on halveksittuja urheilupiireissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081