Miten tienata rahaa paljon?

Rahnaa

Mä olen 10v ja mulla on joku 350€ Miten mä saisin tienattua paljon lisää 6kk aikaa !!!!!?????!!?!!??!!!?????!!!!!??!!?!!!!!!!!!???????!!?!!?

13

1558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lagge

sä et tarvi rahaa

• UnelmienToteuttaja
    • sossumaksaa

Pyydä vanhemmilt et saat lapsilisät itelles?
      Sanot et ostat täst lähin kaikki vaattees ite sil. 100e kuussa on hyvä alku ;))

• maffia

miks sull on vaan 6kk aikaa ja kiire kerätä rahaa??

• JARMO65

myy PERSETTÄS HOMO

• Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia

• Anonyymi
        Akusedä kirjoitti:

Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia

Ja Akusedä on sedät kusedää sua. Ikivanha viranomaisille kärynnyt PEDOFIILINIKKI!

• Yksisarvinen3190247

On monia konsteja kerätä rahaa. Ne vaativat työtä, mutta palkkio on hyvä!!
      Kerää marjoja/sieniä ja myy tutuilles. Sitten leivo kaikkee ihanaa ja myy esim. koulussa. Nää on tuottoisimmat keinot mitä tiedän, sitten on niitä keinoja joista saa vaan pikkuhiluja. Mutta kannattaa kokeilla kaikkea, hyvällä mielukuvituksella pääsee jo pitkälle!!

• Anonyymi

Vanha keskustelu mut jollekkulle vinkkiä: laita faceen oman kaupunkis puskaradioon ilmo jossa kerrot että voisit esim lenkittää koiria. Ite sain näin 3000e vuodessa :)

• Anonyymi

koiran lenkitys on hyvää, mutta aloita pienistä koirista.

ehkä voi käydä kaupassa jos on vanhuksia lähellä, mutta muista olal rehellinen.

ehkä voisit opettaa vanhuksille tietokonetta, mutta kuuntele heitä ja ymmärrä että eivät opi kuin 1 asian viikossa. Ole myös rehellinen.

Rehellisyys kannattaa aina, jos siitä lipsuu, ei osaa olla rehellinen enää kaikessa ja siitä ei hyvää seuraa. nimim. 17 jälkeläisen kokemuksella, mun jälkeläiset ovat rehellisiä.

• Anonyymi

Kerää pulloja

• Anonyymi

Ostat Teslan jonka jälkeen business is boomin

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8257
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6503
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3745
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2948
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2590
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2553
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2286
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      121
      2243
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196