Unohtunut sarja!

ineedhelp

Joo tässä yks päivä ku oli tylsää niin muistin aivan älyttömän hyvän anime sarjan. Tai en muistanut mutta muistin melkein itkeneeni sarjan hyvyydestä ja vitutti tosi paljon kun se loppui, olin siis noin 10v kun katoin kyseisen sarjan.
Kerron sarjasta sen verran kuin muistan niin kerron nyt jos joku tietää sarjan nimen saa kertoa, katsoisin mielelläni uudelleen.

Sarjassa kaikki hahmot ovat muistaakseni erilaisia hirviöitä/monstereita. Katoin sarjaa joskus vuonna 2008(?) ja se tuli mtv3:lta tai subilta, yleltä ei kyllä muistaakseni. Sarjan lopussa ollaan jossain kaupungissa,veikkauksena Tokio. Sarja oli suomenkielinen joten pystyin palopostin kokoisen junnuna kattoo :)
Anteeksi kun minulla on huono muisti ja vaikka sarja onkin hyvä joudun vaivaamaan teitä. Yritin etsiä sarjaa eri paikoista yli tunnin joten älkää tulko sanomaan laiskaksi. Arvostan apuanne :)

5

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoJos

Onko sarja anime vai jokin muu piirretty?

• ineedhelp

En ole varma vaikutti animelta mutta, kuten sanoin minun muisti=paska :)

• keepclam23

http://tokio.fi/anime/
      tuolta löytyy suomessa julkaistuja sarjoja!
      Olikohan se sarja nimeltään huntik ?
      Kantsii kattoo youtubesta jos sieltä löytys kyseisen sarjan tunnari tms :o

• ineedhelp

Ei ollut huntik vaikka totaki sarjaa joskus kattonu. Ja kiitti tosta linkistä mut ite en kyl löytäny sitä sielt :/ mut kiitti kuitenki. Ja korjauksena että se sarja saatto tulla myös neloselta :)

• emtemtemt

Ei varmaan digimon? Adventure-kausi tulee kuvauksestasi mieleen mutta -08 taisi telkkarissa pyöriä Tamers-kausi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      4094
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3674
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1482
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      404
      1320
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe