Kaikki ketkä hakevat Helsinkiin; olisi kiva saada lukukavereita. Otatteko valmennuskurssin? Itse olen valmennuskeskuksen valmennuskurssilla, pistäkääs alle viestiä jos kiinnostaa olla yhteyksissä :)
Helsinkiin hakijat, HOX!!!!
44
302
Vastaukset
- Oikikseenhakija
Olen hakemassa Hkiin. Mietin vielä valmennuskurssia. Oletko ensikertalainen? Olen itse hakemassa toista kertaa.
- lawlover
Myöskin Hesaan hakemassa ja pääsin varjovalmennuksen valmennuskurssille. Kolmatta kertaa hakemassa ja ihan hyvillä fiiliksillä vielä :)
- iwillseeyouuuu
Siellä nähdään ;)
T. Toista kertaa hakemassa ja Varjovalmennuksen kurssilla. - lawlover
Jee mahtavaa! Oon Tampreelta tulossa, mistä päin ite?
- iwillseeyouuuu
Itse asustelen ihan täällä Helsingissä :)
- Oikikseenhakija
Mäkin Helsingistä :)
- Perthhh123
Heissan! Etelä-Suomessa asun, mutta kurssien takia paljon Helsingissä, sieltä olen vuokrannut kämpän huhti-toukokuuksi, joten siellä tulee sitten aika paljon oltua.
Haen itse Helsinkiin toista kertaa! - oikikseenhakija
Mahtavaa! Moni täällä siis hakemassa Helsinkiin. Jännittääkö jo? Odotatteko innolla vai kauhulla tulevaa? :D
- juu123k
Täälläkin yksi Helsinkiin hakeva. Ensikertalainen olen myös.
- kolmekymppinen123
Onkohan muita vähän vanhempia, ensikertalaisia hakijoita?
- SaHa
Minä haen ensimmäistä kertaa ja kolmeakymmentä lähentelen.
- kolmekymppinen123
Kiva, että löytyy muitakin. Itse vaan miettinyt, että onko kaikki muut suoraan lukiosta melkein hakevia.
- SaHa
Ymmärtääkseni ikäjakauma on laaja. Kerralla tosissaan paahtamista ja sisään ekalla!
- kolmekymppinen123
Kiv kuulla. itseäni jännittää, että jos ei pääse ekalla, niin miten pitää motivaatio ja mieliala hyvänä.
- Tänävuonnaoikikseen
Täällä myös lähes 3-kymppinen hakija! Mitä ystävät tiedekunnassa ovat jutelleet, niin tosiaan ikäjakauma on aika suuri. Toki varmasti enemmistö on siinä 20-alkupuolella. Toivottavasti nyt pääsisi sisään paljon meitä "vanhoja", niin ei yksin tarvitse siellä rollaattorilla kulkea ;)
- SaHa
Hahahah!! Joo, kerralla sisään vielä kun tekarit pysyy suussa!! :D
- xxxcvccssd
Tänävuonnaoikikseen kirjoitti:
Täällä myös lähes 3-kymppinen hakija! Mitä ystävät tiedekunnassa ovat jutelleet, niin tosiaan ikäjakauma on aika suuri. Toki varmasti enemmistö on siinä 20-alkupuolella. Toivottavasti nyt pääsisi sisään paljon meitä "vanhoja", niin ei yksin tarvitse siellä rollaattorilla kulkea ;)
Täällä 30v hakija myös :) Tsemppiä!!
- Justice
Täällä kans Helsinkiin hakeva. Ekaa kertaa asialla.
- Helsinkiin2015
Täällä kans yksi hakija! Toista kertaa "tosissaan" haen, abivuoden jälkeen tilasin kyllä kirjat, mutta ne pölyttyivät kaapissa :D Onko muita Pohjois-Suomesta, jotka ei pääse valmennuskurssille? Itse tilasin Pykälän etäkurssin.
- gaihto
Täällä yksi YTM tutkinto taustalla hakeva. Hain viime vuonna enkä päässyt, tosin luin vain hätinä huhtikuun alkupuolelta ja kävin töissä. Paikka jäi 11 p päähän koepiste jonossa. Saa nähdä miten käy nyt.
- löpötilöö
Minäkin haen helsinkiin teologiaa. Lukupiiri olis kiva.En aatellu käydä valmennuskurssia..ehkä itseopiskelumateriaalit vois tilata
- mitäsmieltä
Olisi kiva saada lukukavereita, ehkä perustaa edes joku some-ryhmä (vaikka kaupungeittain)...
- Yksilukija
Täällä kans yks ensikertalainen hakemassa Helsinkiin! Olis kyllä kiva jutella muiden samassa jamassa olevien kanssa kun muuten kaikki aika menee yksin kirjastossa :D
- Oikis2015
Täällä kans yks Helsinkiin hakeva! :) Olis kiva päästä höpöttelemään muiden hakijoiden kanssa! Esim. Facebook tai Whatsapp ryhmä olis tosi kiva! :)
- oikikseen
Täällä myös Helsinkiin hakeva! Ensimmäistä kertaa. Facebook ryhmä olisi hyvä. "Helsingin Oikeustieteelliseen2015"? Helppo käydä vaikeita asioita yhdessä tai kysellä askarruttavia asioita?
Facebook-ryhmä olisi mahtava juttu! Hmm.. voisin mahdollisesti yrittää luoda ryhmän, jos osaan :D mulle voisi laittaa viestillä teidän sähköpostiosoitteet tai jotain, mutta luultavasti joudun lisäämään teidät kavereihin, jotta voin kutsua teidät ryhmään..? Eli tämä siis Helsinkiin hakijoille :)
- Taijos
Onnistuisiko jos laittaisi tänne linkin sinne ryhmäsivuun?:D
- oikis2015
Mäkin kokeilin pystyykö ryhmää luomaan mut kysyy heti ekana, että ketä "kavereita" siihen liitetään ennen kun pystyy luomaan.. :/
Ton ryhmän voi luoda julkisena eli ei tarvi lisätä ketään kaveriks... tekee vaan ryhmän ja laittaa et julkinen niin kuka vaan vois liitytä. eikö toi olis hyvä?
- Gnkfhjcfhjv
Someryhmä erittäin hyvä idea! Kannatan!
ei kun joo väärä hälytys, kyllä siihen sittenkin tarvii kai lisätä :D entäs jos tekee sivun niin ei tuu tosta lisäämisestä ongelmaa? tai pystyykö tekemään semmosta ryhmää että siihen vaatii hyväksynnän mut kaikki halukkaat pääsee mukaan niin kun esim kimppakyyti ryhmät??
- susannacarolyn
Kenellä taidot riittää niin voisi luoda :)
- Mallas
Olisiko joku ehtinyt luomaan jo ryhmän? :) Täällä olisi yksi kiinnostunut.
https://www.facebook.com/events/352375174965624/
Loin tämän nyt tapahtumana kun ryhmän tekeminen ei oikein onnistu. liittykää mukaan ja käyttäytykää asiallisesti :)- khg687
mahtavaa, kiitos!!
- privaopiskelija
Näkyykö tohon ryhmään littyminen kavereille :D En haluais huudella tästä mun "projektista" kauheena :D
- hmm67546
ei kai?! mietin vähän samaa :D
- Kgtjvfkbh
Näkyy se, itse mietin kuinka sen saisi pois..
- privaopiskelija
Voisiko pari "tapahtuman" osallistujaa nyt perustaa sen ryhmän? :D Salaisen kiitos :D
- IleIlmiantaja
Mikäs siellä niin salaista on?
- oletkoilmiantajatyperä
No varmaan lähinnä se, että ei kaikki facebook-kaverit näe että "x hakee oikikseen"
- becominglawyer
FB:ssä nyt hesaan hakijoille salainen ryhmä johon voi liittyä
https://www.facebook.com/groups/549986705141370/ - sesssss
Onko täällä aiemmin hakeneita? Miten teillä aiemmat pääsykokeet sujui, paljonko pisteitä ja paljonko luitte?
- michael_kors
Viime vuonna luin kirjat kerran läpi, pisteitä 25 :D Jos tänä vuonna sit ihan tosissaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884