Rupean käymään kutosalilla ja pitäisi tietää missä?Kirkolla on kaksi salia ja toinen olisi valittava.Osaisiko joku valistaa kummassa on alottelijalle paremmat välineet,opastus ym.Hinta ei sinänsä ole ratkaiseva tekijä.
Kuntosalit KK
2
72
Vastaukset
- KC1000
Itse kävin pari vuotta sitten muutettuani paikkakunnalle tutustumassa molempiin.
Päädyin silloin ottamaan vuosikortin Kunto Centteriin. Olen ollut tyytyväinen. Asiantuntevat personaltrainerit ja henkilökunta opastaa ja neuvoo mielellään. Myös hinnoitteluun olen ollut tyytyväinen. Laitteissa on harvoin vikaa ja eivät ole useinkaan epäkunnossa niinkun välillä muilla saleilla näkyy olevan. Kunto Centerissä on siistiä ja hyvät pukutilat. Muutoinkin siellä käy treenaamassa kivaa porukkaa. - kynis
Joku kyselee täällä kuntosaleista.Mä reenaan kotona omatekoisilla vehkeillä.Ei kiinnosta käydä yleisillä saleilla kun se touhu on vähän epämäääräistä.Katselin tossa kun 16v. tyttö esitteli lihaksiaan ja niitä ei ollut kyllä ruisleivällä tehty.-90 luvulla niillä olisi pärjännyt naisten kehonrakennuksessa.Mistä 16v. saa hormooneja?ihmettelen suuresti.Viikkorahat ei niihin riitä.Hyvä kuuri maksaa tuhansia euroja.Ilmeisesti kunnianhimoiset vanhemmat hankkivat aineita jota on tapahtunut kautta aikojen monessa eri urheilulajissa.jo Fitness ja bodybb käryjen määrästä näkee missä mennään.Voimanostossa ja painonnostossa niitä vasta onkin paljon.Se käy psyykkeen päälle kun lainaliha sulaa pois.Onneksi ei ole noita ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539