Hellurei !
Mikä meikkivoide sopisi mulle parhaiten ? Mulla on rasvoittuva sekaiho ja haluisin meikkivoiteen joka ehkäisee naaman kiiltoa ja on halpaa (mielellään myös että auttaa epäpuhtauksiin / ei kuivata ihoo) . Sellainen siis mihin ei tarvitse laittaa puuteria enää päälle (oon lukenu jostai et johonki täytyy laittaa).
Ei ole siis aikaisempaa kokemusta meikkaamisesta.
Kiitos jos on jotakin vinkkiä ! :)
mikä meikkivoide sopisi?
3
124
Vastaukset
- srsrstts
Rimmelin uusin on kehuttu, mutta ei ole omaa kokemusta - googleta. Isadoran High Performancea voisin omien kokemusten perusteella suositella, jos vain löytyy sopiva sävy. Tavarataloista voit pyytää näytteitäkin (laittavat pikkupurkkiin jos ei ole valmiita pusseja), että voit testata ensin kotona koko naamaan.
- Kosmetiikkariippuvainen
Mineraalimeikkivoiteet sopii hyvin iholle, joka on rasvainen ja jossa ei meinaa meikkivoiteet pysyä (esim. Lily Lolo). Mutta jos iho on paikoin aika kuivakin, niin suosittelen Lumene Natural Coden tai Rimmelin mattameikkivoiteita. Jos haluaa tuplata pysyvyyden, niin pistä alle meikinpohjustusainetta.
- paunen
Ehdottomasti meikkivoiteen alle primer, eli meikinpohjustusvoide!
LUMENE Matifying & Pore Minimizing Primer on silikonipohjainen, joka tasoittaa ihon pintaa ja hillitsee ihon kiiltoa. Tämän päälle meikkivoide. Rimmel 25HR Lasting Finish with Comfort Serum (se punakorkillinen), sekä LUMENE Matt Control meikkivoiteet ovat hyviä pitkäkestoisia meikkivoiteita, ja varsinkin tuo jälkimmäinen hillitsee ihon kiiltelyä.
Kysy neuvoa myös myyjältä! Hän osaa esitellä laajempiakin valikoimia, ja sellaisia, jotka sopisivat juuri sinulle ja ihosi tarpeisiin! :)
t. kosmetiikkamyyjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010