Instagram Kirppikset

Yleisurheilija

Olemn huomannu että melko monella on instagramissa oma kirpputori jossa myydään omia tavaroita, järjestetään arvonta jossa on paljon arvo tavaraa, rahaa tai muuta sellaista. Haluaisin vain tietää mitä mieltä olette tästä instagram kirppis villityksestä? Itse olen meinannut tehdä tällaisen kirpputorin mutta on jäänyt mieleen pari asiaa: 1. Kun noudat/viet tuotteen kuka vain voi olla noutamassa tuotetta. 2. Postittaminen maksaa kalliisti riippuen tavarasta. 3. (Kysymys) Onko ig arvonnat kirppis tileillä laittomia? Vastatkaa kommentteihin.

5

2108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleisurheilija

Olen*

• Mietityttää

Ne ei oikeastaan ole laittomia mutta minäkin olen meinannut tehdä sellaisen mutta minuakin mietityttää tuo 1.

• koko.idea.kärsii

Kyllä ne kirpparit on jossain ihan muuallakin kuin internetin älyvapaassa ihmemaassa.

• Kirppisfani

Instagram on ihan hyvä vaihtoehto esimerkiks facebook kirppareille. Mä ainakin tykkään selata siel ennemmin kuin esimerkiks facebookissa koska instagramissa saa seurattua just niitä ketä haluaa..facebookissa tarjonta on liian sekalaista ja siihen selaamiseen menee hirveesti aikaa. Monet bloggaritkin kuten Metti Forssel on nyt perustanu oman ig kirppiksen. Ig kirppiksistä parhaita on mun mielestä @vantaa.secondhand ja @avenue2hand! Jos joku vaikuttaa epäilyttävältä niin ei tarvii myydä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48