Mukavax pilto

IVASENTAJA

Mukavax, onko kenelläkään tästä kusetuksesta oikeasti kokemuksia ?. Ei mahdu vaan kaaliin miten alkujaankin riittämättömästä karminraosta yht'äkkiä saisikin tarpeeksi ilmaa :). Siiis vaikka rakennusmääräykset unohdettaissin ja verhojakaan ei vedetä tohon väliin. Vastuu on kuulijalla.

9

1489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repa57

newer heard mutta eihän tämä härveli voikkaan toimia. itsellä 34 v. ilmanvaidon parissa.

• Jonne.joo

Olen nähnyt vehkeen livenä. Kyseessä on ilmansekoittaja (mallia koteloitu tietokoneen tuuletinpuhallin) eli sekoittaa ulkoilmaa ja huoneilmaa, voi olla että vähentää vedontunnetta. Aika rohjo ja sama ongelma kuin Mobair-laitteissa tarvitaan sähköä...ja ne sähköjohdot ei kyllä ihan hirveen kauniita ole.

• KVV

Vertaat sitten MOBAIR laitetta tähän härveliin :)

• ivnuohooja

Olen myös nähnyt tämän härvelin messuilla. Mutta se kanavointijuttu ihmetytti, siinä viritellään jostain muovilevystä mattoveitsellä litteää Iv-kanavaa ja saumat on mitä sattuu aikaiseksi saamaan. Milläs ton nuohoat ?

• raksaaja
    • Likaistailmaa

Hmm. mielenkiintoinen viritelmä tosiaan, miksiköhän ovat lähteneet rakoventtiili jalostamaan kun sehän on ilmämäärien ja ennen kaikkea sudatinominaoisuuksiensa puolesta varovastikin sanottuna vaatimaton esitys. Jos on 2 karmiventtiiliä per ikkuna kuten meillä olohuoneessa 2 ikkunaa tarvitsisimme 10 kappaletta noita ja siellä on pari ellei kolme ? moottoria per laite eli 20-30 flektiä.
      Mahtaisi olla mielenkiintoinen rakentaminen niissä laatikoissa ja kahdet sähkövedot per ikkuna.

• Finluft

Finluft sama firma ja laite, nimi vaihtui jo.

• jonne.joo

ihan höpö vehe... tuossa on paremmallakin myyntimiehellä tekemistä saada noita kaupaksi...

• Anonyymi

Meillä on ollut jo kauan laite makuuhuoneessa ja vaikutuksia seurattu. Nyt oli muuntaja ukkosella hajonnut ja sitä ei huomattu muuten kuin että syksyllä se vedon tunne palasi ja sitä ihmetellessä hoksasin ettei ledi enää palanut.
      Jonkin verran laite parantaa virtausta eli sen säätölevyn voi taivuttaa ottamaan enemmän ilmaa venttiilistä.
      Ei se nyt maata mullista, eikä kovin kaunis ole mutta ainakin meillä auttaa jonkin verran. Hinta on aika kova nykyisin mutta menee sitä rahaa aina johonkin jos muutosta haluaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe