Onko kukaan nähnyt konehaltioita? Itse pääsin jo tasolle 6, mutta valitettavasti konehaltioihin asti en ole vielä ehtinyt.
Konehaltiat
6
66
Vastaukset
- Val-Met
Minä en niistä Kone haltioista tiedä, mutta olen kyllä KONE KESKON asiakas. Ihan hyvin on siellä palvelu pelannut ja saa sitä plussaakin.
- Tiedejamies
Luulen että DMT vapauttaa jotain unihormoneja tms. ja ihmisen unitietoisuus (unihan itsessään on vähän kuin joka öinen defrag.exe ajelu) rullaa valvetietoisuuden päälle. Mitä nämä konehaltiat sitten edustavat, jotain ihmisen oman piilotajunnan osia, vai toisen ulottuvuuden meininkejä, vaikea sanoa, en ole vielä käynyt katsomassa.
- Taso90velho
Puhutko nyt dwemereistä? He ovat kauan aikaa sitten kadonneet tietämättömiin. Kyllähän sinun pitäisi tietää.
- daedric_chicken
Ne meni toiseen ulottuvuuteen, eikä mihkää "tietämättömiin" - nimiseen paikkaan. Paitsi tietysti se yks siellä Telvannien luolassa. The Last Dwemer. En muista nimee.
- ex_haltija
minä olen ollut joskus koneen haltija. auton ja läpäisin haltiuden. jos minua etsit täällä olen, huhuu. valitettavaa jos vain kuusi erää maksoit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717