Onko kukaan laskenut sitä rahan määrää, joka on kehitysapuun laitettu vuosikymmenien aikana ja eri maiden taholta? Montako biljoonaa on Afrikan maihin syydetty?! Ja sama tahti tuntuu jatkuvan. Huvittavinta tässä on se, että sama kurjuus jatkuu. Luulis tuolla rahamäärällä saadun aikaan vaikka mitä hyvää. Kuka vetää välistä???
Vuosikymmenien kehitysapu
7
103
Vastaukset
- tähänontultu
Somalinaisen vilpittömät terveiset rasisminvastaisella viikolla!
Jokainen vuosi yli miljardi! Sekä lisäksi lähes toinen mokoma muuhun hyysäämiseen!
Paljon on rahaa kadonnut1 Jälkeä jättämättä!No alkaa olla jo 70 vuotta maksettu kehitysapua Afrikkaan ja muihin kehtitysmaihin.
Mitähän niillä noin 100 miljardilla olisi saatu aikaan Suomessa ? Että silleen.- maamiina
70- vuodessa on saatu paljon nälkäisiä suita lisää terveydenhoidon parannuttua. Lisää siirtolaisia suomeen ja eurooppaan lappaa jatkuvana virtana.
- Viisaampi
Kyllä siitä on minulle tullut mahdottoman hyvä mieli. Kehitysaputyöntekijänä olen päässyt useasti avustuskohteisiin kuukausia kestäville lomamatkoille, täyshoidolla. Aivan ilmaiseksi. Jotain jos olevinaan puuhastelee rapulapäivinään kohteessa, matkan ajalta maksetaan vielä ulkomaan päivärahat. Eivätkä ole pikkurahoja ne, kun vertaa korimaan päivärahoihin.
- Roffeli
Suomalaiset nyt ovat vain tyhmempiä kuin afrikkalaiset. Miljardi vuodessa älykkäämmille on pikkurahaa.
Siksi on tärkeää että yhden blogistin mukaan (http://professorinajatuksia.blogspot.fi/2015/07/hs-olemme-tyhmia-verrattuna.html) maahanmuuton myötä suomalaisten keskimääräinen älykkyys tulee nousemaan tulevaisuudessa. Kun vain otamme maahamme riittävästi afrikkalaisia ja naitamme tyttäremme heille, saamme huippuluokan älykköjä lastenlapsiksemme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728