Rokottaminen

Anti-vaccination

http://www.collective-evolution.com/2015/03/15/the-doctor-who-beat-the-british-general-medical-council-by-proving-that-vaccines-arent-necessary-to-achieve-health/

Lukekaa itse. En aio lastani rokottaa. piste. minut on jo asiasta haukuttu pystyyn, tahoilta, jotka eivät vaivaudu asiaa tutkimaan KUNNOLLA itse. Uskovat vain siihen että koska Suomi, ni kaikki on ok, jos tv:ssä tai terkkarissa niin sanotaan. Vihaajat: mun puolesta saatte haukkua ja pelätä tarinoita, joita itsellenne annatte sepitellä just niin paljon kun haluatte. Minä olen tietoisesti valinnut olla alistumatta pelotteluun ja valitsen luonnon ohjaaman tien. Jos ette tykkää, älkää tykätkö, jos vihaatte, olkaa varmoja että vihaatte minua siksi että olette itse TARKISTANEET faktat kunnolla ja ne osoittavat minut vääräksi tai siksi että teitä vain pelottaa. PEACE! <3

2

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peace_out
    • asgahhjwj

Uskoisin, että aika moni polionkin sairastaneista olisi mieluummin vauvana tullut sitä vastaan rokotetuksi, kuin sen sairastanut ja niitä vaurioita sitten lopun elämäänsä mukanaan kantanut. Esimerkiksi isäni sisko, iältään nyt noin 50v, sairasti lapsena polion ja on siitä asti kävellyt linkaten. Toinen jalka vain ei enää pysynytkään kasvussa mukana. Olisihan tuo ehkä nykylääketieteellä mahdollista korjata, siis jalat saman pituisiksi, mutta monellako olisi varaa moiseen? Ne rokotteet kuitenkin ovat "ilmaisia".

Toki on olemassa rokotteita, jotka eivät enää tänä päivänä ole edes niin kovin hyödyllisiä, koska sairastuvuus niihin on (rokotteiden ansiosta) koko euroopan alueella lähes nolla. Samoin jätin itse raskaana ollessani influenssarokotteen ottamatta, koska mielestäni tarpeellista tietoa ei rokotteen tarpeesta tai rokotteesta itsestään ollut saatavilla. Vauvalleni aion kuitenkin ottaa rokoteohjelmassa suositellut rokotteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13