Maan alta kuuluva parkuminen

Nyt on aika valottaa pöljäkkeelle Susianalyysin kannalta erästä huomion arvoista seikkaa. Susianalyysihan ei ole mikään välipala, mikä tuosta noin vaan naukataan. Sen ymmärtäminen vaatii aikaa ja aivotyötä, ennenkaikkea nöyryyttä. Varsinkin jos on susipelkuri.

Nythän sutta pelkäävä apina on mitätön kansalainen. Ihan turha jätekasa koko yhteiskunnan kannalta. Märyllään ja paskomisellaan ympäristöä saastuttava höynä pelle. Fiksu säälii ja halveksii tuommosta.

Mutta kukaan ei ole vapaaehtoisesti pelle. Nyt puhutaan aivopesusta ja historian havinasta. Apina on vanhempiensa ja sukulaistensa aivopesun uhri. Maaseudulla vallitseva susikauhu on koko yhteiskuntaa koskeva syöpä. Tämä syöpä on tosi sitkasta lajiaan. Apinat ovat niin kauhuissaan, jotta edes kuolema ei taltuta tätä syöpää. Haudoissaan makaavat paskamöykyt märisevät vielä kuolleinakin susien kaameutta. Pikku lapsi ei saa yöllä nukuttua, kun äiti ja ja isä pelottelee susilla ja mummot siinä sivussa vielä haudoistaan parkuvat hysterian pauloissa. Eipä ihme, että lapsesta tulee hysteerikko ja samanlainen parkuja ja tämä lapsi jatkaa perinnettä. Hän on syntynyt apinaksi ja apinana parkuu vielä haudastaan ja turvaa täten apinasukupolven jatkuvuutta.

On tämä sivistystyö todella haastavaa. Mutta minä en ole luovuttajatyyppiä. Kuinkahan pitkälle rautapallo lentää ensi kesänä? Nyt juuri on voimaharjoittelu meneillään. 20m???

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällöttääjo

Hyi kun inhottaa tuommonen saasta ja jäte. Hyi ja hyi, hyi hyi hyi.

• tutkintotaneli

Onkohan ketjun aloittaja suorittanut tulityökorttitutkinnon, kun eräässä toisessa säikeessä kehua rellestää ##mulla tuli##
      ??

• Savonsankar

Mualla märistään susista, kaapungissa märistään muahanmuutosta. Luulotaatisia taetaa olla kummassakkii paekassa.

• Tulityökorttitutkinnonko

Epäilen.
      Siihenhän tarvittaisiin älyäkin.

• Kyllähän_se

rautapallo 20 metriä kesällä lentää.
      Työntäjänä vaan ei ole mikään narukäsi-anuslyyli, vaan Kankaanpään lupaus Arttu Kangas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51