Moikka oon ettiny hyvää suomalaista (paljon pelaajia) huom. SUOMALAISTA minecraft servua. Mieluiten ei white listiä ja semmoinen serveri joka on toimiva eikä semmonen mikä on lopetettu jo 4 vuotta sitten. Onko suomalaista lipunryöstö serveriä?
Löytyykö Minecraft lipunryöstö servuja?
4
98
Vastaukset
- Oack
Heippa! Meikäläinen on avamaassa tuollaista serveriä Heinäkuussa. IP: capturefin.sieni.es
Muistathan mainostaa kavereillesi. Ensimmäinen sisäänkirjautunut saa VIPin!
Avataan 10.7.15 - Julia1007
Hei Oack, satuinpa tänne ja kiinnostaa tuo sun serverisi. Mihin aikaan tuolloin serveri aukeaa? Ja onko mahdollista että jos se on normi survival serveri niin lisäisit sinne herobrine pluginin koska semmonen olisi ihan kiva kun sellainen serveri minua kiinnostaa! :)
- Julia1007
MineMineMine, mun mielestä ei ole. Mutta jos et löydä millään suomaista, niin kannattaa mennä jonnekin servu sivustolle ja sinne hakuun mikä lie niin englanniksi/suomeksi (riippuu minkä maalainen sivusto) niin tuo lipunröstö minipeli!
- Julia1007
Kuka hitto mun nimellä on menny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078