Enpä ymmärrä palstalla valitettavan yleistä tyyliä vastata epäystävällisesti, negatiiviseen sävyyn vasta rottaharrastuksensa aloittaneille tai vasta rottien hankintaa harkitseville, tietoa kysyville.
Onko rottaharrastajilla yleisestikin tällainen, täällä esiintuleva, ihmeellinen paremmuudentunto ja kielteinen asenne vasta-alkajiin nähden?
Silloin kun minä lähes 20 vuotta sitten rottatouhuni aloitin, oli meillä - suht harvoilla - harrastajilla HYVÄ yhteishenki ja mukaantulijoita haluttiin auttaa ystävällisesti -kaikkihan me olimme olleet yhtä tiedottomia joskus rottien ja kaiken niihin liittyvän suhteen.
Jos on rottien laatu vuosien saatossa heikentynyt, niin on ilmeisesti käynyt myös rottaihmisillekin :'( ?
Terveisin,
yli kolmekymppinen, viiden rotan "emo"
Ei tapoja enää?
Ex-aktiivi
2
256
Vastaukset
- morjens
joo tuntuu välillä että ovat kaikki tietäväisiä,joten en mene kommeintoimaan kun siitä tulee vain sanomista.
Mä oon ihaa samaa mieltä, mitään ei oikeen uskalla edes kysyä kun toisinaan heti ollaan niiiin töykeetä ja kyseenalaistetaan rajuin ottein rotanomistajan kasvatustapoja ja huolehdintaa eläimestään!!! Varmaan joskus on syytäkin höykyttää mut kovin harva osaa sanoa enää "vähemmän rumasti" ja opastavaisesti. Onnex jotkut sentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367