PIEKSÄMÄEN asiakas palvelu

palveluarahalle

Missä liikkeessä olet saanut erinomaista palvelua että oikein hämmästyit tasosta ?

28

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asennus palvelu Haloselta saa asiallista palvelua.

• kustupuhelin

Omituinen höpöttäjä

• kirsiiiiiii

Jos oikein huonoa, niin Citymarketin postin tätit on ihan omaa luokkaansa!! Varsinkin harvatukkainen täti. Että voi olla asiakaspalvelu hankalaa!!! Tästä eteenpäin käytän postiautomaattia. Siltäkin saa lämpimämmän vastaanoton !!!

• never1

Ihan samaa mieltä.ei vois olla tylympää tykitystä.

• saksarules

Lidlissä on ystävällisiä tyttöjä.

• hymyherkässä

Lidlissä toimii kassa henkilöstö ammattimaisesti ja hymy herkässä

• halitulihittu

Näin on.

• opintiellä

Kyllä vois moni kassa käydä oppia ja malli hakemassa

• betala
        opintiellä kirjoitti:

Kyllä vois moni kassa käydä oppia ja malli hakemassa

Citymarketin ylimieliset nuoret kassatytöt voisivat ainakin hakea oppia!

• eiyhtäänmissään

Parin vuoden pmäellä asumisen jälkeen jäi kokemus että siellä ei osata asiakaspalvelua YHTÄÄN MISSÄÄN. Varmaan töihin pääsy ruokakaupan osa-aikaiseksi kassan naputelijaksi on pmäkeläisille niin iso jutu että heti nousee päähän ja ollaan olevinaan oikein ankean junttilan eliittiä.

• säälittäviäapinoita

Niin ne luulee että ovat pieksämäen rahotus asiantuntioita kun käsittelevät rahaa ja sioitus vinkkejä jakavat esim wc paperi kaksi yhen hinnalla siinä niiden äly on

• omanapa

Jos haluatte hyvää ja ystävällistä palvelua niin kahvin juonnissa ja tuoreissa pullissakin tai ruokaillessa niin suunnatkaa lomatriiolle joka kymmenes ateria ilmainen ei muilla nihilisteillä ahneita kun ovat eivät ajattele asiakasta vaan omaa napaa ja pieksämäen viihtyisin ja parhaimmalla järvi näkymällä

• vellipöksyt

Hei haloo kuka haluaa syödä jotain peruna velliä lounaalla ja maksaa siitä täysi raha ? Näin Moilasella myymälässä ruokailleena

• nailheadboy

Naumaselta oon saanu hyvää palvelua kuhan on myyjät ehtineet!

• SULKAPERSEESEENJAKUUHUN

KUINKA KAUAN MENI OLETETTAVASTI NOIN TUNTI TAI PUOLITOISTA

• uudisasukas

Luulinpa minäkin että kun Naumanen etsi henkilökuntaa tässä joku aika sitten, kyllä oli korkeat kriteerit työnsaantiin, kas kummaa ei niihin kriteereihin kuitenkaan heistä kellään kuulu nää perus jutut kun tervehtiminen, kiitos ja olkaahyvä sanat. Kaksi onnetonta käyntikertaa riitti, olen menetetty asiakas, suuntaan rahojeni kanssa muualle.

• TYTTÖKUKKAIS

Torilla kukkais tytöltä Minnalta tosi hyvä palvelu

• Vxx8

Kukaanhan ei ole pakottanut myyjää hymyilemään mutta heti antaa positiivisen kuvan henkilöstä. Osa antaa sen hymyn, heti tekee asioimisen mukavammaks. Kerrankin Citymarketissa mokailin tunnusluvun/kortin kanssa, heitin vitsiä ja haukuin itteeni toheloks niin myyjää naama vakavana toljotti vaan tyhjä katse lärvissä....

• jokupolkee

Varmaan sama misu minkä kanssa aikoinaan hengailtiin kun tehtiin temppuja niin se vaan katto kattolamppuun tyhjä katse silmissä on jo kierrossa ja joku muu polkee ei muuta kun lisää väriä päähän

• pannaakoplussaa

Hyvin on palveltu cm:ssä, harmittaa vaan etten oo päässy polkee!! Rahhaaki ois!!

• kiertelen

Kappahlissa on aina iloisia ystävällisiä myyjiä. Joka kerta olen tullut hyvälle mielelle vaikka en mitään ostaisikaan. Minun mielestä pieksämäen parasta asiakaspalvelua.

• noopj

MItä???? Onko täällä Kappahl, ja siis missä?

• mekkovaitukka
        noopj kirjoitti:

Seppälän vieressä torin laidalla! Hyvää palvelua oon saanu kans sieltä!

• Herätys
        noopj kirjoitti:

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

• Alkuperäisasukas

Cafe Helenassa Helena palvelee ystävällisesti. Leivokset hyviä ja santsikuppi kuuluu hintaan.

• Muualtamuuttanut

Tapiola, Instrumentarium, Naarajärven Sale, KappAhl, pääterveysaseman hammashoitola. Näistä kaikista pelkkää hyvää sanottavaa!

• Hammashoitolaonparas

Aina

• omakehu

Monelta hammaääkäri menee huomenna töihin ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      86
      2650
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1704
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1572
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe