Löytyykö Ukista kiimaisia varattuja tai vapaita taudeista vapaita naisia irtosuhteisiin. Naatitaan ja naatitaan.
hei haloo kiimaiset
26
128
Vastaukset
- isotissifani
On ainakin ennen löytyny ja olikin makeita isotissejä ja tosi estottomia
- lotuhousut
On niitä vanhoja lotuhousuja saa panna senkun kerkiää jos kalussa kuntoa löytyy
- saanukimpassakinniit
Joo löytyy iso tissejä satua anua pirjoa. Vaik ovatkin varattuja ni ei se haitannu.
- mistänoista
saanukimpassakinniit kirjoitti:
Joo löytyy iso tissejä satua anua pirjoa. Vaik ovatkin varattuja ni ei se haitannu.
löytää ton keskimmäisen??
- pitkäpenis
Missäs nää kiimapillut istuu iltaa viikonloppusin,pikku vinkki olis kullinkallis.
- silleen
Kaveri ollu puolisen vuotta autotehtaalla, ja kehu ettei enää oo montaa naista linjalla ketä ei olis kuulemma pannu...tiedä sit
- P....ttaa
Tahtoo kans tietää missä ois antavia naisia.
- Nuornaine
Mää olen vapaa ja kiimanen. Mut ei kukaan suostu panee. Ei jaksa mennä baareihi enää yrittämäänkää.
- kesk-ikkäine-ukko
Mistäs löytäis naisen?,varsinkin kun en itsekkään käy baareissa.
- Ginkko
Alkuperäisen viestin lähettäjä taitanee olla korviensa välistä niin ontto, ettei moni nainen mukaan lähde, hyi helvetti mitä kirjoittajia täällä on. Menkää töihin ja hankkikaa elämä !
- Aarne-
Töis käydään ja mist vois hankkia elämän?
- isopili
Joo töissä käydään, mutta tarttis saada sitä isoo kainaloo. Eikä sit mitään tautista sohloo.
- Virpoja
Ison kainalon puutemiehet ovat yleensä haisevia örkkejä ja niitä on baarit ja yökerhot pullollaan, jotain tasokkaampaa, kiitos!
- rouvafrinnoil
Minua sais nussia vaikka porukal ja koko viikonlopun kun oma äijä ei ole ollu kiinnostunut aikoihin
- JuhaRann
Missäs päin ukia asustelet? Jos vaikka poikkeisin iltakaffeel?
- yrjänät
Kirsta on hyvä paikka ja sen jälkeen yökerho aquariuksessa. Huonoa on se että ne on aina ne samat filkat kuin siellä hyppii. Lähihoitajia tai niitä opiskelevia on yllin kyllin tarjolla. Mut tosiaan varo tautei!? Kaks typyy on näissä paioissa aina, toinen opiskelee lähäriks syn 90 luvulla ja toinen on lähäri synt. 70 luvulla, molemmat hyviä sängyssä. T: yrjänä
- Eikka-69
Mut onk paikkoi mis löytäis naisia puutteessa jos ei käy baareissa??
- Einari69
Onk vanhaa mestaris naist tarjolla arkiiltoina?
- miia232432
kiimapillua multa saa tulkaa hakee wanhastamestarista tänää oon 18v blondy
- Jamesbotkukelkka
Mihin aikaan miia o paikalla?? ku mul ois saunavuaro klo 20.00
- Munakas69
Missäs näitä munahaukkoja olis tarjolla? näin pääsiäisen aikaan.Olis munaa tarjolla.
- onkin
Poistettu
- jaksajaksaa
Vähän on halukkaita naisia Ukissa,yks kantava äitee oli mut ei luonto antanut myören mennä sen viereen yäks. Pitää odottaa että Uki herää kesän myötä nyrkki kyllikki käyttöön.
- Untokunto69
Kyllähän sitä ny kantaavaa ..... Ei vaan eiks tosiaan oo antavaisia naikkosia paikkakunnallla tai jos on niin mistä heitä mahdollisesti löytäis? En harrasta baareja.
- nm1
Hm.
- hmmmmmmmm
Judit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728