p2141 vikakoodi ja p0403 ja p0409 / 08 v suzuki

Kyttä6

elikä suzuki grand vitara 08 vuosimalli vikavalo sahalaita laatikossa tuli auto heitti veltoksi
postunut ajolla regenoroinin jälkeen jäänyt myös palamaan pitkiksikin ajoiksi lähtee kun olen puhdistanut itse egr venttiilin
viimmeksi tänään olen myös puhdistanut itse hiukkas suodattimen kun auto meni seif modeen ja kiersi vain 3000rpm
syttyi vika valo hiukkas suodatin melkein tukossa vikavalo on vahva vikakoodi ei poistu itsestään poistettava konella

en ole mikään jeesus suzukin kanssa ollut vaan perus onkelmia mitä muillakin ollut

olen itse selvinnyt hyvin pienilla kustannuksilla pullo wd40 ja pullo likui möly hiukkssudattimen liuoitus ainetta yhteensä alle 50e aikaa useita tunteja

autan kaiikkia osaamiseni mukaan koska tuntuu olevan niin kallista liikeissä helppoja hommia tehä itse otan ASIALLISIA puheluita vastaan toivottavasti en kadu asiaa
jos en vastaa laita txt niin soitan takaisin

anna hälyyttää vaikka puhun toista puhelua vastaan kyllä jos puhun työkavereitteni kanssa jota teen aina olen metsäkoneen kujettaja puh.04577107586 turkka

1

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaus eoliseen komenttiini vikavalo hiukkassuodatin melkein tukossa

ei ole vahva vikakoodi poistui itsestään eilen työ matkalla oli liitoksissa sahalaita laatikossa valoon joka tosiaan poistui kun puhdistin egr venttiilin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe