Sitä suapi vänkyttee mitä vaen, on se kuitennii se kunnon ameriikarraata se aato. Ei tutaja eikä täräjä jonnijjoutavvoo, jotta leegot tippuu yläleuvasta. Se on se kyyti mualiman paras ja sillä selevä.
Ameriikarraata se vasta...
7
76
Vastaukset
- autoilunKehitysmaa
Kirjoitus kertoo ihan kaiken aloittajan tasosta ja kokemuksesta autoilun saloihin, onnea.
- v8bensalutkutin
ameriikasta ei ole ikinä mitään hyvää tullu, luulevat vieläkin HD:a moottoripyöräksi ja jos jossakin kulkineessa 4 rengasta sattuu olemaan luulevat tekevänsä autoja...läskiä ja paskaa mäkkärin muodossa...
- jhnbb
Oletko mahdollisesti afrikkalainen maahanmuuttaja, kun kielitaitosi on noin surkeaa mongerrusta?
- karua_kertomaa
70-luvulla minulla oli Warre 353 farku autona täällä Suomessa. Kun olin reissussa Amerikassa, minulla oli vuokrassa sellainen paikallisesti tavallinen Pontiac. Rehellisesti sanottuna, Warrekin oli parempi auto ajaa maantiellä, kuin tuo Pontiac, tietenkin jos jättää huomioitta automaatin, ilmastoinnin ja sellaiset varusteluerot.
- eimahutalliin
Mahoton lahnaloota on kuusmetrii levee ja kymmenen pitkä?
- purejenkki
Niinpä. Yhdys-Väkivalloista ei ole tullut muuta hyvää kuin rocken-roll ja off ja viimeksi mainittukin sotateollisuuden kehittämänä Vietnamin tuhoamisen sivutuotteena.
- Ressukat
Kai se on raskasta jos ei pysty jenkkiä hommaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296