Paljonko tällä sesongilla maksaa moottoripyörän päivävuokra? Entä skootterin? Entä näkyykö Venäläisten huono taloustilanne verrattuna aikaisempiin vuosiin?
Moottoripyörän vuokraus Goalla 2015 hinta
7
61
Vastaukset
- Intiassa_ajellut
Goan hinnoista en tiedä käytännössä, koska olen vuokrannut taikka lainannut kavereiden pyöriä vuosien varrella monasti. Tuosta voit katsella hintoja http://www.classic-bike-india.com/home/bike-rental-goa.html
Olen myös vuokrannut joltain paikalliselta yksityishenkilöltä moottoripyörää viikonloppuna, kun he eivät itse sitä käytä. Tankki on yleensä tyhjä ja kun palauttaa tankki täynnä bensaa, en vuokra enään ole kohtuuton. Yksityiseltä vuokratessa on se etu, että ei välttämättä tarvitse osallistua "koulutukseen" joka maksaa, jotkut vuokraamot vaativat koulutuksen, että luovuttavat kalustoaan. - Raigulipoeka
Ei kai se voi noin kallista olla? 35€/vrk. Neljä vuotta sitten maksoin 6€/vrk Enfieldistä. Pidemmästä ajasta alennusta. Kiinnostaa, et ei tulis tarjottua liian kovaa hintaa.
- halpaa
Riippuu kuinka pitkä on vuokraus, pidemmät vuokraukset edullisempia
3-6e/vrk tällä hetkellä- sillain
Royal Enfield
3-6e/vrk pidemmät vuokraukset edullisempia
- halpaa
skootteri 7-10e viikko
pvä 200r-250r - halpaa
Classic Bike Adventure India
unohtakaa tälläiset yritykset- Intaissavuokrannut
On hyvä kuitenkin seurata hintoja, että pystyy vertaamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364