Mittarissa 24v. Komee sinkkumies oon, mulla on oma asunto ja auto ja vaikka mitä, vain T-alkuisista asioista on puute. Nimittäin työtä mulla ei ole, eikä tyttöystävää.
Kun toiset kiehnää toistensa kainaloissa kotisohvalla, meikäläinen tuijottaa taas yksinään Linnan juhlia ja kuvittelee miltä sinne päässeistä tuntuu. Linnan juhlat on varmaan vähän yhtä upee juttu kuin eka seksikokemus. Sekin multa puuttuu.
Hitto minkä sille voi että oli rauhallinen teini-ikä. Ei jokaista miestä ole luotu viettämään villi nuoruus ja kokeilemaan kaikkea kiellettyä. En osaa polttaa enkä välitä ryypätä. Ne on pahimmat vikani ja syntini. Vasta 40v täyttäneet naiset näkee noi asiat ansioina ja saavutuksina.
Sanokaa, kertokaa mitä mun on oltava tullakseni sellaseksi josta joku tavallinen oman ikänen nainen vois kiinnostua. Jos sanotte et mene töihin, niin aion mennäkin. Ei sen takia et rahasta olis puutetta, ehei. Vaan siks että naiset alkais kiinnostua musta.
Mietitään aikaa kun mulla ei vielä ollu omaa asuntoa vaan asuin vanhempien luona. Olin jotain 18-v. Sillon tyttöjen mielestä suurin kynnys oli se, etten asu yksin. No nyt kun asun yksin, se kynnys siirtyi johonkin seuraavaan asiaan. Onko enää muuta tietä nuoren naisen sydämeen, kuin vahva humala tai jumalattoman harvinainen sattuma?
24. yksinäinen itsenäisyyspäiväni
6
550
Vastaukset
- Tyttö87
Moi.
Eeeeeei. Suurin osa naisista ei todellakaan etsi miestä joka juo ja polttaa. Mistä sä tollasta oot keksiny?? Ne nähdää pitkäaikaista suhdetta rakentaessa usein negatiivisina puolina, eli pysy vaa raittiina.
Töihin. Juu. Siinä hyvä alku. :) Ihmisen mielenterveyden kannalta on tärkeetä kuulua johonki ryhmää, ja työpaikalla se yleensä on mahdollista.
Villi nuoruus... no, sä et oo vanha vieläkää. Ei sillä, että sun pitäis heittäytyä villiks, mut elämää on luultavasti enemmän edessä ku takana!! Alota vaikka joku harrastus jossa tapaa myös naisia?
Asiallinen ja siisti ulkoasu, miellyttävä olemus ja sosiaalisuus on ainaki asioita, joita mä haen miehessä. Sä saatat ajatella, et mitä mäkää mistää tiedän; mut ehkä kannattais uskoa. ;)
No mutta hauskaa itsenäisyyspäivää. :) - naimisissa
Nauti hyvä mies tilanteesta.
On aivan varmaa että kumppanin löydät aikanaan. ei kiirettä........ - kristiina
Mun mielestä noi sun luonteenpiirtees kuulosti ihan hyvältä! ite oon 17 enkä oo koskaan tykänny riehua ja ryypätä kavereitten kaa.. mä kyllä poltan mut siitä yritän päästä eroon.. kuitenki, mun mielestä vaikutit ihan kivalta tyypiltä en kyl tiedä miltä sä näytät, mut varmaan ihan hyvältä.. kyllä mä ainakin voisin mielelläni tutustuu suhun.. :)
- Turhauttaa
Voit kirjotella mulle the-love@jippii.fi
- mies 28
Nimittäin valtaa ja valuuttaa.
- aneleh
Ei tarvitse etsiä tietä naisen sydämeen, ei! Jokaiselle on se jokin jonka kanssa kemiat käy yksiin, joka tuntuu siltä että hän on minua varten! Sinä et vain ole vielä kohdannut häntä.
Malta odottaa, hyvää kannattaa aina odottaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757