Miksi oon lyhyt 15 vuotiaaksi?

hgggfddfg

Oon kohta 15 ja oon poika. Oon jotaa 154-155cm pitkää VAAN. En ymmärrä miksi mä en voi kasvaa tai terkkari sano vähän aikaa sit et kasvupyrähys on alkanut. Mut minust tuntuu et se ei ees oo alkannu ku mun 2 puol vuotta nuorempi pikkuvelikii tuntuu kasvavan ohi minusta. Vaikka mullahan se kasvupyrähys pitäs olla .? Onko muita saman ikäisiä jotka on saman pitusii? En oo ees ikinä maistannu tupakkaa et siintä ei voi johtua.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muorikki

Eräs tuttavan poika kasvoi tosi pitkäksi, ajattelin johtuvan siitä että perhe söi paljon kalaa, en tiedä sitten onko tosi, mutta uskoisin.

• klop99

Yleensä lapsista kasvaa ainankin vanhempiensa mittaisia ja pojat kasvaa vielä armeijassakin.Älä huoli, sinulla on aikaa kasvaa vielä monta vuotta.Liiku paljon ja syö terveellisesti..Kyllä täällä maailmassa on kaiken kokoisia ja pituisia ihmisiä ja kaikki mahtuu hyvin joukkoon.Pelkkään paljoon kalan syöntiin pituuden kannalta en usko,vaikka kala terveellistä onkin.Toiset kasvaa nopeammin ja toiset hitaammin,johtuu paljon perintötekijöistä.Vasta kun pituuskasvusi loppuu, niin tiedät miten pitkäksi kasvoit.

• mr.ahort

mä on 164cm joten etoo yksin joka murehtii pituudesta

• Mikkolevonen

Älä usko terveydenhoitajia, mulle sanottiin sun ikäisennä et mulla on alkanu pyrähdys ja olin silloin 159cm. 3 vuotta sen jälkeen kasvoin sen 25cm lisää ja oon nyt 184cm.

• Sukulaispoika venähti pikkupojasta miehen mittoihin vasta karvan verran vaille 16-vuotiaana. Eikä se sinusta sen huonompaa tee, vaikka olisit keskimääräustä lyhyempi.

• LyhytMiäs

Ite oon 14 ja 144 cm pitkä että juuh..

• Antakaa nuoret miehet itsellenne aikaa kasvaa rauhassa. Kyllä ne sentit ajan kuluessa lisääntyy - sekä ylä- että alapäähän.:D

Terveet elämäntavat ei tietysti haittaa, mutta ei niidenkään suhteen kannata natsimaisesti nipottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8439
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      103
      6642
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3830
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      85
      3548
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      165
      3010
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2929
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      47
      2897
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      40
      2762
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2476
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2084
    Aihe