Eli siis olen -01 tyttö, iloinen ja puhelias,aika rauhallinen,mut myös välillä vilkas ja tämmönen☺️Mulla on mieles yks poika,jonka oon yllättänyt usein tuijottamasta mua. Oon sille ystävällinen ja oma itteni,mut se vaan tuijottaa ja välillä hymyilee takasin. Mitä te ajattelette kun tuijotatte tyttöö useesti saman päivän aikana?
Pojat auttakaa!
6
126
Vastaukset
- viesker
Tee aloite,poika ei selvästikkään uskalla tulla juttelee kanssasi.Mee juttelee hänelle jostain ja kysy sitten hetken päästä vaikka haluaisiko hän lähtee kanssasi viikonloppuna leffaan kanssasi jos vielä oot kiinnostunu.Tsemppii teille!
- Epätoivoinentyttö
Täytyy koittaa jutella sille:)
- DjFlavor
No kun mun tyttöystävä teki "aloitteen" se tuli jutteleen faces ja sit parin päivän jälkeen mentiin ulos ja sit se vaan lähti joten mee puhuu sille faces et voi menettää mitään ja mä ja mun tyttöystävä ollaan hyvä esimerkki siitä. :)
- 123213343
Pyydä jostai sen numero ja alota viesil ni se ei tunnu nii nololta
Mä vaa tuijotan ja toivon et olisin parempi, et se huomais mut ja et se tuntis jotai mua kohtaa.
- eisetykkääsustahähää
Oot nolo, hanki elämä niin joku voi oikeesti kiinostua susta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377