En tee mitään

Tekemätön

Minulla on motivaatio työhön täysin nolla. Miten ihmeessä saan itseni nostettua tästä suosta? Teen ison osan ajasta etätyötä, mikä tarkoittaa sitä, että en tee mitään. Työpaikalla minulla on oma työhuone, joten sielläkään en tee mitään. Kaikki päivät roikun netissä, soittelen kavereilleni yms.

Huvittavinta tilanteessa on se, että sekä pomo että kollegat luulevat että olen hyvin tunnollinen ja ahkera. Olen aina aiemmin elämässäni ollutkin, joten luonteeltani sellaiselta varmasti vaikutankin. Muissa työpaikoissani olen aina antanut itsestäni 110%. Nyt en tee sitten yhtikäs mitään... Eikä kukaan huomaa sitä, koska olen hyvä selittämään. Se ettei asiat etene, johtuu minusta riippumattomista syistä... Muka. Ja kaikki ovat tyytyväisiä kun niin ahkerasti yritän vaikeista ajoista huolimatta. Hohhoijaa.

Miten tällaisesta ennen niin valtavan ahkerasta ihmisestä on tullut tällainen vätys? En arvosta itseäni enää yhtään työelämässä.

Aina välillä teen päätöksen, että TÄNÄÄN olen todella ahkera. Viimeksi tänä aamulla tein sellaisen päätöksen. No, kello on 11.30 ja en ole vielä edes aloittanut tekemään mitään. En ole edes avannut työsähköpostia. Työpäivä alkoi klo 8.00. Samalla kaavalla kaikki päivät...

Palkkaa tietysti saan, tästä että en tee yhtään mitään. Toki pientä palkkaa. Osaltaan ehkä isompi palkka voisi lisätä motivaatiota. Ainakin tulisi vielä enemmän huono omatunto, kun en tee mitään. Olen aina aiemmin ylenkatsonut sellaisia laiskimuksia, ja nyt olen yhtäkkiä itse tällainen... apua!

Minulla on perhe. Aviomies ja kaksi lasta. Minulla on myös ystäviä. Olen terve. Nukun yöllä 8 tuntia. Liikun jonkin verran. En siis keksi mitään sellaista vaikkapa terveyteen liittyvää ongelmaa.

Stressiä on jonkin verran, mutta tämä töissä tekemättömyyshän vain pahentaa asiaa. Miksi en tee mitään?

Kun yritän ja aloitan, niin minulle tulee fyysisestikin ahdistava olotila. Täytyy ihan väkisin yrittää tehdä töitä.

Kotona touhuan kyllä. Siivoan ja kokkaan, touhuan lasten kanssa, vietän parisuhdeaikaa. Tosin siihenkään ei ehkä ihan niin paljoa ole energiaa kuin ennen.

Tätä on jatkunut nyt noin pari kuukautta. Tähän on tultava muutos! Miten saan itseni tekemään töitä?

3

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raatajarankka30vee

Sullahan on optimityö , ei tartte tehdä mitään ja palkka juoksee. Hanki joku uusi mielenkiintoinen harrastus mistä saat elämään vähän poweria.

• jubgfvv

Mä tekisin mieluusti etätöitä. Mutta kun työnantajani haluaa pitää kaikki valvonnan alla. Ja oikeesti tekisin hommia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7245
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5149
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4834
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      3985
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3946
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3837
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3518
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3143
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51