Elikkäs, olen 12-v ja tarvitsisin oikeat rintaliivit. Minulla on sellaisia toppeja, mutta ne eivät enää auta mitään. Haluaisin sellaiset Lindexin soft-rintaliivit mutta miten sanoisin asiasta äidille? En kehtaa sanoa suoraan että "äiti saanko rintsikat?" Miten hoitaisin homman?? Auttakaa!!
Ekat rintaliivit
Safiriina
4
176
Vastaukset
- 456879
Turha sitä asiaa on mitenkään kierrelläkään. Hävettääkö sinua sanoa, jos tarvitset uusia sukkia tai paidan? Vaatteita ne rintsikatkin on siinä, missä muutkin. Osta itse, jos on ylivoimaisen vaikeaa pyytää äidiltä apua (= rahaa).
- Safiriina
Nii, tuota en sinänsä ollut ajatellut että vaatteitahan nuo rintsikatkin on =D sain heti hieman lisää rohkeutta viestistäsi
- MUSTAKISSAMIISU
Osta harjoitusliivit tai urheiluliivit
- tekstari_
Laita tekstari se on helpompaa kuin kasvotusten sanominen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489