Moi kaikki! Olen tulossa takaisin Suomeen ensikuun puolen välin jälkeen Thaimaasta. Minulla on vaihto Zurichissä mutta jatkolentoon on aikaa yli 21 tuntia. Ajattelin käyttää tuon ajan jotenkin hyödyksi ja piipahtaa "kaupungilla" :) Mitä kannattaa käydä katsomassa (harrastan valokuvausta) ja missä käydä kun kyse on kuitenkin noin lyhyestä ajasta? Kiitos kaikille vastanneille!
Vajaa vuorokausi Zurichissä
Sarppis
2
202
Vastaukset
- Helvetiasta
Terve
asun Sveitsissä, mutta en Zürichissä. Ehdottaisin, että kävelisit Bahnhofstrassen päästä päähän. Toisessa päässä on järvi.
Mutta ennen kaikkea näkisit maailman kalleimman ostoskadun, ehkä kannattaa enemmänkin ottaa valokuvia, kuin käydä ostoksilla. Kannattaa kuitenkin!
Voit sitten katsoa jo valmiiksi minkä kellon tahdot ostaa sitten......- Sarppis
Kiitos! En ole menossa todellakaan ostoksille. Ainoa mitä aion ostaa on ruokaa ja juomaa ja ehkä käydä lepäämässä jossain. Eli päätavoite on saada hienoja valokuvia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371