Turvatiimi myyntiin?

Pettynytosakkeenomistaja

Olen pettynyt Turvatiimin johtoportaan aikaansaannoksiin. Turvatiimillä on hyviä kaupunkeja joissa tulos on koko ajan positiivinen, sitten on taas murheenkryynejä, joita johto ei saa kohdalleen mitenkään, pääkaupunkiseutu isoimpana ongelmana.

Johtoryhmää on puljattu edes takaisin, ihmisiä on tullut ja mennyt. Missä vastuu osakkeenomistajille? Senttiäkään osinkoa ei ole jaettu ikinä ja piensijoittajien rahat on kupattu turhilla lupauksilla. On seikkailtu Venäjällä, on kohotettu kasvoja uudella profiililla, on myyty hälytyskeskus.. Olisiko pitänyt alun alkaen laittaa isosti pelimerkkejä kiinni oikeisiin johtajiin kaikkien Sopasten sijaan?

Vaikuttaa siltä että Turvatiimin taru on loppu. Nyt se vedetään pörssistä ja myydään parhaiten maksavalle. Täyttä farssia alusta loppuun. Kiitos tyhjästä.

4

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Länsi-Espa

Olin töissä Tiimillä 6-7 vuotta sitten.. Herraa riitti joka lähtöön ja kilometrikorvaukset ja päivärahat juoksi. Kokouksiin ajeltiin Jaguaareilla ja uusilla Audeilla.. pää-asiassa kavereiden kansa jauhamassa miten myydään mitäkin, mutta koskaan ei myyty. Aika huonoja olivat jalkautumaan oikeiden asiakkaiden pariin.

• Termari

Kerta toisensa jälkeen Turvatiimin ovat pelastaneet nuo Atinen pääomistajat eli Ehnroothin suku aina lompakon ammottaessa tyhjyyttään vuodesta toiseen Turvatiimin päässä.

Keskeisin kysymys lienee että kuinka monta vuotta vielä on edessä tätä tekohengitystä. Kuinka pitkään Ehnroothin suku jaksaa maksaa turhasta, jatkuvasti tappiota tekevästä firmasta vain sen takia että markkinoilla olisi edes yksi täysin kotimaisesti omistettu firma kilpailemassa keinotekoisesti mm. Securitasta sun muuta vastaan.

Nykyinen Turvatiimin toimitusjohtaja on myös tunnettu erinäisten firmojen kohentamisesta myyntikuntoon. Ei ole mitään epäilystä etteikö hän seuraisi samaa toimintatapaa tämänkin firman kohdalla.

Tässä taloustilanteessa on ihme jos Turvatiimi pysyy hengissä useitakin vuosia vielä.

• sakkokuitti

usko mennyt täysin tuohon puljuun. hyviä vartijoita, mutta johto ei saa mitään aikaiseksi

• Loppu_on_lähellä

Markkinajohtaja Securitas varmaakin ostaa roskan pois. Turvatiimin johdolle kenkää. Ostetaan terveet sopparit. Roska sopparit jätetään Turvatiimiin. Yritys ajetaan hallitusti konkurssiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe