Jarrupalat ja levyt

Anttitititititit

Täytyisi vaihtaa palat ja levyt 2010 avensikseen jossa sähköinenkäsijarru. Pystyykö vaihtamaan ilman mitään tietokoneita? itse jarruyksikkö takana ja josta normivaijerit tulee satuloihin.

15

5366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtanut

      Kyllä pystyy...

      • Antti444444

        Hyvä kiitos, onko takana normikäsijarrumäntä jota pitää pyörittää ja painaa vai pelkkä painamalla oleva mäntä!


    • kullattua

      Riippuu siitä vaihdatko ne levyt ja palat eteen vai taakse.

    • miksi_pitäisi

      Täällähän on hehkutettu, että ensimmäiset 500000 km menee pelkillä etupalojen vaihdolla.

      • levy_jarru

        Niin menee, jos on osaava kuski eikä vedä vaunua perässä.Tosin ne etulevytkin menee ekan kerran tuossa puolen miljoonan kieppeillä vaihtoon.


    • mikseitoyoon

      Folkkariin tarvii koodin sammuttajaa!

      • Anttiitititititititit

        wolkkarissa on itse jarrusatulassa tuo moottori jolloin männät pitää ajaa 0-asentoon, mutta toyotassa on normaali käsijarruvaijeri satulaan, mutta sähkömoottori hoitaa tuon vaijerin kiristyksen!


      • ootko_tosissas
        Anttiitititititititit kirjoitti:

        wolkkarissa on itse jarrusatulassa tuo moottori jolloin männät pitää ajaa 0-asentoon, mutta toyotassa on normaali käsijarruvaijeri satulaan, mutta sähkömoottori hoitaa tuon vaijerin kiristyksen!

        Siis mitä?
        Vaijereita sähköisen käsijarrun yhteydessä. Kuulostaa vanhan tekniikan tekohengitykselle. Tuossa on menetetty paljon etuja joita sähköinen käsijarru voi tuoda rakenteiden yksinkertaistamisen kautta. Oikeissa sähköisissä käsijarruissa jarrusatulan yhteydessä oleva sähkömoottori hoitaa palojen kiristämisen ilman jumittuvia vaijereita ja vipuja.


      • simomoomomoo

        joo niin hoitaa ja on varmaan paskin systeemi minkä tiedän tuo satuloiden yhteydessä olevat


      • vähänpä_tiedät
        simomoomomoo kirjoitti:

        joo niin hoitaa ja on varmaan paskin systeemi minkä tiedän tuo satuloiden yhteydessä olevat

        Varmasti paskirn systeemi terolle joka on tottunut ropaamaan vuosittain Corollansa jumittuvia jarruja, kun ei saisi edes jarrupaloja irti vanhoilla opeilla. Osaavalle testerin omistavalle tai lainaksi saavalle jarrupalojen vaihto kyseisiin jarruihin on helppo nakki.
        Luotettavuus ja huoltovapaus sähköisissä käsijarruissa (ei koske Toyotaa) on parasta luokkaa omien kokemusteni mukaan ja sitä on kymmenen vuoden aikana niistä tullut kolmesta autosta ja n. 450000km:n matkalta.
        En huolisi enää tavallisella käsijarrulla varustettua autoa.


      • onkowolkkarinpaska
        vähänpä_tiedät kirjoitti:

        Varmasti paskirn systeemi terolle joka on tottunut ropaamaan vuosittain Corollansa jumittuvia jarruja, kun ei saisi edes jarrupaloja irti vanhoilla opeilla. Osaavalle testerin omistavalle tai lainaksi saavalle jarrupalojen vaihto kyseisiin jarruihin on helppo nakki.
        Luotettavuus ja huoltovapaus sähköisissä käsijarruissa (ei koske Toyotaa) on parasta luokkaa omien kokemusteni mukaan ja sitä on kymmenen vuoden aikana niistä tullut kolmesta autosta ja n. 450000km:n matkalta.
        En huolisi enää tavallisella käsijarrulla varustettua autoa.

        vai että ihan testereillä pitää vaihtaa palat, jo paska systeemin.


      • Ravvi
        vähänpä_tiedät kirjoitti:

        Varmasti paskirn systeemi terolle joka on tottunut ropaamaan vuosittain Corollansa jumittuvia jarruja, kun ei saisi edes jarrupaloja irti vanhoilla opeilla. Osaavalle testerin omistavalle tai lainaksi saavalle jarrupalojen vaihto kyseisiin jarruihin on helppo nakki.
        Luotettavuus ja huoltovapaus sähköisissä käsijarruissa (ei koske Toyotaa) on parasta luokkaa omien kokemusteni mukaan ja sitä on kymmenen vuoden aikana niistä tullut kolmesta autosta ja n. 450000km:n matkalta.
        En huolisi enää tavallisella käsijarrulla varustettua autoa.

        Avessa sähköinen kässäri.Ravissa onneksi perinteinen


    • kokeillut

      toyota avensis 2009 t27 hanki työkalu motonetista JARRUSATULAN MÄNTÄTYÖKALUSARJA V/O 14 ADAPTERIA
      80-4050 avaa takaluukku nosta matto ylös kumitulpan alla kuusiokulma avaimella saa kierettyä käsijarruvaijeria löysemälle takana vasenpuoli männästä .kierrä vasempaan mäntä menee sisään

    • täytyy_vain_ihmetellä

      Miksi te köyhät ostatte autoja, jos ei ole varaa kuin ropailla itse pihasaunan takana?

      • Anonyymi

        Olema hojosiko toyota miehiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2038
    Aihe