Joo, oli kuulemma tuo matkustajakoneen vuoreen tahallaan ohjannut perämies intohimoinen metsästyksen harrastaja. Eipä ihme, jotta päässä siritti. Varmaan tollo pelkäsi myös hysteerisesti sutta. Saatto pelätä niin paljon, että järki oli sumentunut ja mielipuolinen paniikki sai apinan tekemään tuollasta.
Perämies harrasti metsästystä
11
158
Vastaukset
- taaskossri
Taajamassa asuva geeniensä uhri, petopelkuri ja petopelosta ssri-psyykelääkittävä, teki saman, kuin aiemmin useat ssri-lääkityt taajamissa asuvat kouluammuskelijat.
- luontosuojelija
Näinhän se on. Kun taajamaan piipahtaa karhu, susi taikka jopa hirvi, ne pyritään kiireen vilkkaa heti tappamaan.
Hui kauhiaa, mitä pelkuruutta, rauhoitettuja eläimiä malttamatta lopetetaan.- Vihreäp
Kaupunkissa ne rauhoitetaan lopullisesti, tai siirretään ne sinne minne ne kuuluvatkin. Metsiin omaan rauhaan ilman, että joku tollo niitä hätyyttelee.
- sielunsuojelija
A-lyytikko, sen sijaan että päässä siritti, siellä oikeasti ssritti.
- keinohorisontti
Tämä 'perämies'tapaus toi jälleen uuden merkityksen metsästystamineista laavulla emohoroottisesti kiihottuneelle Sateenkaaripoitsulle, lentäjien slangissa "multa suuhun" merkitsee kaikessa karmeudessaan täysin eri tapahtumaa, kuin "multa suuhun"Sateenkaaripoitsun tapahtumahorisontissa.
- kysynpävaan
Missä linkki että harrasti metsästystä? Paa linkki näkyviin jos sitä edes on olemassa.
Mäki haluan sen linkin.
- PetoHenkilöt
Siis hemmo suoritti kannanhoidollisen toimenpiteen tällä kertaa ihmispopulaatiolle.
Tappaminen raaistaa ja altistaa muullekin huluudelle ja väkivallalle. - meninirkki
LAINAUS alkaa:
PetoHenkilöt
9.4.2015 11:13
Uusi
Siis hemmo suoritti kannanhoidollisen toimenpiteen tällä kertaa ihmispopulaatiolle.
Tappaminen raaistaa ja altistaa muullekin huluudelle ja väkivallalle.
Lainaus päättyy.
Ja innokkaimpana metsästyksenvastustajapiiperöiden laajennettu-itsemurhaajana hääri
kukapas muu, kuin
ssri-lääkitty ei-metsästäjä. - Että_oikein
harrasti metsästystä.
Niin varmaan.
Hanki elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796