Suunnilleen vuoden verran tässä nähnyt tämän suloisen tapauksen. Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä päin. Mulla jäi kaupassa puolet ostamatta kun meni kyttäämiseksi...
kuka se on ?
7
127
Vastaukset
- pakulo
millaiset vaatteet tai muuta tarkentavaa? Ei ole montaa varmana
- mamutti
menitkö anne sormelle kotia?
oliko niin herkku somali?
Olis sinunkin paras suomalaista miestä katella eikä mutumiehiä- ihmettelen
Oletko idiootti vai etkö osaa lukea? Missä kohtaan mainitaan, että olis ulkomaalainen?
ihmettelen kirjoitti:
Oletko idiootti vai etkö osaa lukea? Missä kohtaan mainitaan, että olis ulkomaalainen?
"Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä"
Rohki ahvettunut, ei ainakaan täältä! Siinäpäs se !
Late Lapista.- Pöhköt
Joo samaa mieltä että ihastelee jotain ehkä erimaalaista. No kuule Late että siinäpä tekee sen valintansa. Kyllä näitä pölijiä naisia löytyy ja paljon.
- ihmettelen
Late_Lapista1 kirjoitti:
"Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä"
Rohki ahvettunut, ei ainakaan täältä! Siinäpäs se !
Late Lapista.No saattaappi olla vaikka inarista muuttanut oleva henkilö jolla vaan sattuu olemaan tummathiukset. Onko Martina Aitolehti sitten ulkomaalainen, jos se sattuis muuttamaan puttaalle?
- oonkosemää
Se oon mä! varmaan... jos oon mä? Kerrro lisää tunto merkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256