Kimmo olisi minun mieleiseni tosin olen vain katsoja. Kimmo on periaateita ja osaamista.
Olen itse maalta kotoisin mutta jäin ylitte.
Maajussille
11
84
Vastaukset
- Alijäämä
Laura sai korvissani humisemaan, mutta olen alijäämä.
- että
Kimmo on löytänyt jo omansa.
- Pipsuttaja
Eipä kestä kauaa junttipojan ja kaupunkimirrin seurustelu..
- pisulissunen
Jep, tuskin kestää. Ryminällä edetty, lapsetkin kuvioissa mukana ja ovat kuin yö ja päivä. Tuskin jaksaa kaupunkilaispissis lapioida lantaa landella loppuelämäänsä.
- pissisonainapissis
samaa mietin, ei tuosta pissiksestä ole emännäksi taloon, ekan kerran kun lehmä lätkäisee paskasella hännällä irtoripset irti niin akalta menee kiinnostus jos sellasta on koskaan ollutkaan
- lapinlikkanakatteellinen
Aattelin itekki et Kimmo olis itselle mieleen. Jotenki vaan ihana toi sen murre ja tuntuu tosi iloselta ja mukavalta persoonalta. Nauroin käsittämättömästi vaan sen ilmauksille ku se vaan sano jotenki niin osuvasti asian mutta samalla silleen kivasti. :D pitää vissiin itekki metästää mies jostain Kimmon naapurista
- jussitar
Kimmo oli todella sympaattinen ja hauska poika. Toivottavasti ei valinnut ihan väärin morsiantaan, nettijussi videon katsottuani heräsi pieni epäilys että sopivatko toisilleen. Toivotaan parasta, nimittäin tuo poika ansaitsee kultaa.
- hyytävä-akka
Kimmo taitaa olla aika kokematon naisten kanssa...ei näe tuon blingbling kuoren läpi.
- karvanverranparempi
Ensivaikutelman perusteella melko hienohelmalta vaikutti tyttö. Mahtaakohan sopia maalle?
- Kikumiku
Totta, Kimmolla enemmän kokemusta miehistä..
- maniaa
Kuule jossain on homoille ihan oma foorumi, vaikka laki oikeuttaa onko pakko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633