Mystiseti aina katkee william hillillä ja unibettil nettiyhteys.Kun potti on iso tai mulla on 6-100% johtokäsi,se katkee viimeistään riverillä... =) Silti tikussa on yhteys kokoaika päällä. =)
Olen jo 4-vuotta joka saitilla törmännyt ,tähän samaan fuulaan....
Aika hieno ,se mun ässävärinveto! Mä voitin jaon mut rahat ,meni väärälle.Näitä tapahtuu kokoajan.Ja kyse oli unibet pokeri...... =) nettipokeri....
uusia huijausmuotoja i-poker willamh ja unibet
6
231
Vastaukset
- EDELLEEN1
65%-100%
- HuijaustaKaikki
Uusi huijausmuoto, neljä vuotta jatkunut joka saitilla... Mitä jos vaihtaisit pois siitä tikusta, saattaisi auttaa asiaa. IPokerilla tosin ihmiset valitelleet jo puoli vuotta softan jäätymisestä kesken käsien, turnausten kesken jäämisestä, yms., kyseessä tosin on vain buginen, p*&ka ohjelmisto eikä huijaus. Mitä saitti muka siinä voittaa, pelkästään menettää pelaajan eikä saa edes maksimirakea, jos et saa merkkejä keskelle.
- ABCDEJNE1
Tosin mitään hyvitystä,hävitystä kädesta/mammuttipotista ei vaan koskaan tule
WILLIAM HILLILTÄ eikä UNIBETPOKERILTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
veikkaus käyttää i-pokeria. ohjelmistolla pelaa talon pelaajat. ammattilaiset kiertää kaukaa ipoker ohjelmaa pyörittävät lafkat
- Anonyymi
ipoker sovellus myös veikkauksen käytössä, talonbotti vetää kaiken, maltalla tämä sallittua ja veikkaus tekee auliisti kun siivut saa, siitä pitää poliitikon huorat huolen jotka vetävät liiveihinsä omat.
- Anonyymi
kaikki uhkapelipaikat ovat kusetusta, laillista varastamista. joku joskus tottakai saa jonkun voiton ja sillä uhkapeliyhtiö ratsastaa, yksi miljoonasta saa vaikka miljoonan, miljoona pelaa vaikka 10 euroa se tekee 10 miljoonaa vähennettynä yksi miljoona voittoja, eli 9 miljoonaa uhkapeliyhtiö voittaa, siitä siivut poliitikoille yms "laillisille viranomaisille"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213671- 172545
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782043Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271691
- 311637
- 321589
- 141257
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121111