Tulostin on HP LaserJet CP1025 color -merkkinen ja tulostan värillisiä dokumentteja ehkä vain pari kertaa vuodessa. Sen sijaan mustavalkoisia, myös harmaasävytulostuksia kertyy noin 1000-2000 vuodessa. Olen varmistanut ohjelmista että tulostus on aina väritön ja niin ne ovat silmämääräisestikin katsottuna.
Onko muille tullut vastaan myös ongelma että tulostin käyttää värijauhoja ja aika vauhdikkaasti. Jauhekasetit muka tyhjenevät melkein samaa vauhtia kuin musta jauhe, ainakin merkkivaloista ja tulostinohjelmiston mukaan. Ja lopettaakohan tuo tulostamisen jos värijauhe loppuu vaikka käyttäisi vain mustaa?
Jossain mainittiin että keltaisella värillä tehtäisiin näkymättömiä salaisia merkintöjä paperiin??? Mutta ei kai se näin nopeasti käytä kaikkia värijauheita.
HP tuhlaa värijauhetta
2
119
Vastaukset
HP:n mustesuihkut käyttävät värejä antialiasointiin. Ehkä tuossa on sama asia. Oletko kokeillut ottaa väripatruunat pois. Tulostaako ollenkaan. Oletko katsonut voiko printterin asetuksista asettaa mitä värejä käytetään? Eikö noilla määrillä melkein kannata ostaa oma mustavalkotulostin.
Katso tätä: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120829144746AA1N2dcHanki ihmeessä mustavalkotulostusta varten erillinen laite, jos pääosa tulosteistasi on mustavalkokamaa. Kai se niitä muitakin värejä tykkää sotkea mukaan vaikkei niitä tarvitsisi - en tosin ole varma kun itse tulostan pääosin väreissä (HP LaserJet CM1015). Minulla ainakin koko tulostus tökkää siihen jos mikä tahansa väri loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164