Käännekohtia elämässä.. ehkä suurin käännekohta oli se, kun ymmärsin, että minun todellisuuteni ei ole yleinen todellisuus. Ja se mitä minä pidän oikeana, ei ehkä ole totta ja oikeaa jostakin muusta.
Se tavallaan aukaisi silmäni. Olen ainutlaatuinen ihminen, joka voi kertoa ja osoittaa ymmärtäneensä jotakin, mutta jokaista kerrottua tarinaa kohden pitäisi kuunnella kaksi muiden kertomaa.. Siten ei päädy itseviisaaksi.
jos joku joskus sanoo sinulle olevansa oikeassa, on hyvä syy epäillä, onko se totta.
:D
Käänne parempaan.. vai onko?
Roshanan24
2
390
Vastaukset
- BtRemains
Se on totta! Kaikessa on eri puolensa: esimerkiksi hyvässä asiassa on pahaa ja pahassakin hyvää, kun ajattelee (paksun) pinnan alle.
Ootkos muuten kattonu Neon Genesis Evangelionia? Se animea (eli japanilaista animaatiota), joka on filosofisesti varsin kypsä sellainen. Tulee nykyään subbarilla. Suosittelen! :D- Roshanan24
Ei, en ole kattonut animea, oikeastaan mitään. en ole moisen suuntauksen vannoutunut ihailija.
Ei mitään sitä vastaankaan, mutta en vain itse koe tarpeelliseksi tuijotella sitä. (muutenkin töllöä niin hurjan vähän kattoo hän)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954271
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463516Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483402- 503309
- 1793304
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242819- 622280
- 412250
- 131714