Tänne on näköjään rantautunut joku uus liivijengi seppälänkankaalle tai ollut jo pitempäänkin mutta nyt näköjään jo liivit käytössä ja näyttäs olevan linja-autot ja kaikki pelit ja pensselit mitenköhän pojillelle käy valtakerhojen kanssa?!
minkälainen kerho on tää streetfighters jkl, onko joku bomber kerho vai joku oikee liivijengi??
JYVÄSKYLÄN UUSI LIIVIJENGI streetfighters jkl
87
18586
Vastaukset
- humptydumpty116177773
Daniel syö parsaa
- hezuss78
Niin eikös kyseinen kerho ole toiminut jo vuosia ja kuulu SFC kerhojen perustaja kerhoihin ? Ymmärtääkseni SFC kerhot tulevat hyvin toimeen MC kerhojen kanssa.
- KesäJaPrätkätSaapuu
Moottoripyörä kerho, ei "liivijengi". Hauskaa mukavaa sakkia, rakentelevat hienoja prätkiä jos niistä perustaa. Eivät tosiaan ole uusi näky, olleet jo useamman vuoden, ehkä viiden tienoilla?http://www.streetfighterclubs.fi/kerhot.html
Tuolta näyttäisi löytyvän tietoa enemmän, ei tosin tästä porukasta mutta yleisesti.. fbssä näytti olevan kuvatuksia ja tietoa kiinnostuneille, ei näytä olevan salakerho eikä myöskään "liivijengi" kuten sanoin.. jyväskyläläinen mp kerho :-) näkee kesällä paljon tienpäällä ja tapahtumissa, kerran allekirjoittaneen eräs heppu auttoi tienposkesta hyvää hyvyyttään ajankanssa ja kahvikupin verran tuli sen jälkeen höpöteltyä kun sain tarjota avusta. Käykää juttelemassa jos kiinnostaa!
Ps. Varokaahan autoilijat jo pyöriä liikenteessä, ja hippoksella on nyt vklp pärrämessut, fbn mukaan on myös näiden tekeleitä kasa näytillä!- tosi.kiitollinen
Meillä puhkesi autosta kumi kesällä, kyseiset motoristit auttoivat meidät tienposkesta. Pojilla oli ilmeisesti jotkin kokoontumis ajot koska huolto autona toimineesta bussista löytyi työkaluja. Perheellisenä Isänä nostan kavereille hattua arvostan !!!!!!
Vaikka on rentoo porukkaa ni mutta silti jätkät ei kunnioita tieliikennelakia,,,,Olenko väärässä?Mutta sfc hommaan mitä olen kuullu ni on suomen laajuinen ni on hyvä homnma!Mutta olen kuullu huonoa porukasta..olevat kuulemas rikollisia kun hengaavat välilläm joidenkii kerhojen kanssa!Mutta jokainen voi olla mitä haluaa..
- hezuss78
Nii... mä en oo kuullu esim mustalaisista mitään hyvää... mut ei ne mulle ole mitään pahaa tehny enkä mä niitä lähde julkisesti syyttää jeggiläisiks tai rikollisiks kuulo puheiden perusteel....
- perska
Taidat olla jonkin sortin jäsen. Muuten osaisit kirjoittaa "moottoripyöräkerho" yhteen.
- Jah99
daniel77 kirjoitti:
Vaikka on rentoo porukkaa ni mutta silti jätkät ei kunnioita tieliikennelakia,,,,Olenko väärässä?Mutta sfc hommaan mitä olen kuullu ni on suomen laajuinen ni on hyvä homnma!Mutta olen kuullu huonoa porukasta..olevat kuulemas rikollisia kun hengaavat välilläm joidenkii kerhojen kanssa!Mutta jokainen voi olla mitä haluaa..
No kunnioittaakos autoilijat sitten keskimäärin hyvin tieliikennelakia? Joka päivä näen monta punaisia päin ajoa (en puhu menkoista) ja suojateiden eteen ei pysähdytä ym.
- Polvimaassa
Ei streetfighteri-porukka pitäis olla rikollisjärjestö. Kunhan mattamustaksi maalatuilla kasarivehkeillä kouhottavat kylillä. Keulimista ja ylinopeuksia suoralla tiellä, eli ei mitään ihmeellistä. Kisakuskit osaakin sitten tuon kaarreajopuolen : )
- kuppikoko
pitääkö pelätä vai jatkaa samaanmalliin kun ennen ...juosta ne kii ja kurittaa
- KysymysKuuluu
Onko rikollista rakennella hienoja prätkiä?
Kaikki mikä liittyy prätkiin ja kerhoihin, nähdään täällä junttikylässä heti rikollisena toimintana? - MilfNaismotoristi
KysymysKuuluu kirjoitti:
Onko rikollista rakennella hienoja prätkiä?
Kaikki mikä liittyy prätkiin ja kerhoihin, nähdään täällä junttikylässä heti rikollisena toimintana?Asiaa!
Ihmeellistä kuinka media saa ihmiset yleistämään lähes kaikki motoristi rikollisiksi.
Puhutaan jopa liivien kieltämisestä.
O.K. unohdetaas jatkossa rinta,- ja huomio/turvaliivitkin
vaatekaappiin. - OneBigFamily
Melkosta juttua täälläkin lentää, senkus tulet kurittamaan jos siltä tuntuu, lupaan että vastaus voipi olla samanmoinen kuin keltä tahansa muultakin kansalaiselta.
taitaa topikki olla melkoista trollausta, mutta prätkiä rakennetaan ja niillä ajetaan.. all for one, one for all meiningillä, ja tämä yhteisö on yhtäkun iso perhe, jokanen tyylillään. jos et tykkää et tykkää, ei tartte paskaa jauhaa täällä vaikka tämä internet tälläinen onkin.. ja jos jollain on asiaa pyöriin liittyen , tai kysymyksiä muuten, tai tarvitset apua, saa tulla vetäsemään olkapäästä, aina ollaan tienpäällä muita autettu ja autetaan jatkossakin.. Mutta riitaahaastavat motoristeja vihaavat ihmiset suosittelen jättämään vittuilun pois, kiitos :-) - yepyep1111
MilfNaismotoristi kirjoitti:
Asiaa!
Ihmeellistä kuinka media saa ihmiset yleistämään lähes kaikki motoristi rikollisiksi.
Puhutaan jopa liivien kieltämisestä.
O.K. unohdetaas jatkossa rinta,- ja huomio/turvaliivitkin
vaatekaappiin.Juu, kielletään samalla paidat perheenjäseniltä jotka ovat yhteensopivia.
- B666
Haistakaa oikeesti...
Jos meinaatye että sfc jkl äijjät on jotain rupusakkia tai terroristeja tienpäällä niin pysykää himassa.
Pojat todellakin rakentaa hienoja fighter tyylisiä pyöriä ja saattaa pitää kerhon logoa rotsissa niin ei ne ole mitään rikollisia...:)
Sori simosti jos ja kautta tuli kirjoitusvirheitä- Väärinymmärryksiä
Streetfighter vaan nyt kun sattuu tarkoittamaan suoraan suomennettuna katutappelijaa niin ei kaikki tajua että sillä tarkoitetaan fighter tyyppistä katupyörää.
- Säästösyistä
Onko Kultapossukerho vielä olemassa? Sieltä sai ison säästöpossun, en tiedä oliko niillä liivejä. Siellä oli henkiseltä kehitystasoltaan vastaavaa porukkaa kuin noissa motskarikerhoissa. Moni tosin lopetti tutin käytön jo jäsenyysaikana.
- katutappelija
Elämämkolun käyneitä mopopokia sakin tukistaa.
- polvihousukerho
Kovin on lapsellisen nimen keksineet kerholleen. Kasvattaako rintakarvoja kun on tuollainen nimi liivissä?
Ovat juuri sellaisia reppana pojuja jotka eivät koskaan aikuistu. - sumalainenmies
Hienoa äidinkieltä "katutappelija", kyllä huomaa että olet ollut äikän tunnilla opetuksessa mukana, itse en tuollaiseen kykene, ei ole äidinkielen lahjoja niin paljon.
- sumalainentappelija
Oikein kirjoitus on lempilajini.
- Kapu1
polvihousukerho kirjoitti:
Kovin on lapsellisen nimen keksineet kerholleen. Kasvattaako rintakarvoja kun on tuollainen nimi liivissä?
Ovat juuri sellaisia reppana pojuja jotka eivät koskaan aikuistu.niin.. toiset voi olla olevinaan kovinkin aikuisia kuplassaan sisällä ja elää kulissi elämäänsä miten itse kukin haluaa ja "luulla olevansa onnellinen ja tärkeä " yhteiskunnan jäsen, eli orja. Minä ainakin henkilökohtaisesti mielummin olen koskaan kasvamatta aikuiseksi, teen asioita jotka tekee minut onnelliseksi ja ymmärrän että elämä kun on harvinaisen lyhyt, ja maailma oikeasti läpeensä paha.. Käytän sen vähän ajan mitä täällä maanpäällä ollaan siihen että olen joka hetken onnellinen, ja jos en ole, poistan ne tekijät ympäriltä jotka tätä haittaavat.. se että kulkee puku päällä töissä oravanpyörässä 8-12 tuntia vuorokaudessa, tienaa "nii pirusti" massia et voi sen 2-4 tuntia päivässä "olla onnellinen" ja maksaa veroja joka ikisesta asiasta mitä teet, sillä selkänahalla tienatulla valuutalla.. hehe. Ole sitten "onnellinen" ja elä kuplassasi mitenkä itse haluat.. se ei ole multa pois. Mä elän tyttäreni kanssa oikeasti onnellisena, välittämättä siitä mitä muiden kuplissa tapahtuu, käyttämättä 75% tai enemmän elämästäni siihen että jonkun muun taskut täyttyy rahasta ja olemalla heidän orjansa.. sen sijaan, käytän tän lyhyen elämäni antamalla kaikkeni jälkikasvulleni , sen onnellisuudelle ja loput siihen että aion itse olla aidosti onnellinen jok' ikinen päivä.. stressaamatta tuosta elämäntyylistä joka ohjaa 99.9% ihmisistä "niin sivistyneissä maissa" nykypäivänä.. raha on vallankäyttöväline ja ihmiset ovat "voimaa" niille jotka ovat "oikeissa" asemissa jossa pääsevät vetämään naruista ja pelaamaan heidän . lainatakseni hyvää fantasiakirjallisuutta, valtaistuinpeliään..
Eli ymmärrän fundamentaalisen kateellisuutesi siitä ettei aikasi riitä vastaavaanlaiseen toimintaan mitä nämä henkilöt harrastavat, ja katkeruutesi heitä kohtaan.. Samalla säälien että et tule koskaan tuntemaan sitä vapautta ja yhteenkuuluvuutta mitä nämä jätkät ( ja muijat?) kokevat ja tekevät.. nostan hattua suuresti.
Itsekkin motoristina valaisen loppuun sinua siitä sen verran, että ei.. nimi ei tosiaan ole tarkoitettu rintakarvoituksen kasvatukseen eikä milläänlailla ole tekemisissä vaippatouhujen kanssa , vaan "Streetfighter" on nimitys tietynlaisille moottoripyörille, google kertoo lisää , minä en, koska en usko että saisit sisäistettyä asiaa milläänlailla, ja hukkaisin kallista aikaani käyttämällä sen henkilöön joka on aivopesty olemaan idiootti, anteeksi haukkumasanan käyttö, en tätä pahalla tarkoittanut, vaan pelkästään todellisuudella.
Ps. Rintakarvojen kasvatuksesta on pakko kommentoida sen verran että eiköhän sinne sun kulissi elämään ja kuplaan kuulu se että sä ajelet niitä sun rintakarvojasi ( sekä muita ) ihan sen takia pois koska se on nykyään massakarjan ( lampaiden ) suosiossa ja erilainenhan ei täällä saa olla.
Hyvät vuodenvaihteet sinne heitterille jokatapauksessa ja hyvää loppuelämää, toivottavasti nautit niistä vähistä tunneista mitä olet "vapaa" elämään.
-Kapu - ergdfhdfh
Hieman kaukaa joku vetäny oletuksen Street Fightereitden rikollisuudesta :D
Hieman eri sakkia mitä kuulapallerot ja ub!
Juurikin sitä porukkaa muutaman muun sakin kanssa jotka pienemmässä tai isommassa sakissa rakentavat/korjaavat jne moottoripyöriänsä tai pitävät hauskaa.
Täydet propsit heille.
Ei se ole Street Fightereiden tai muiden moottoripyöräporukoiden vika jos kaksi muutta porukkaa hölmöilee. Varsinkin kun näiden kahden sakin nimet on ihan julkista tietoa ja toisella porukalla ei ole edes pyöriä.
- kenvsryu
Liivejä ja pyöriä? on pojilla taas harrastukset. Street fighter 2 sen olla pitää.
- huhtasuo
aikuiset miehet, menisivät töihin niin ei olisi aikaa liiveillä. Ja ketä vittua kiinnostaa?
- aåäqh
Ainakin sinua.
- Takuumarqi
Yhtä paljon toi streetfighters porukka on liivijengi kun helmet hill, aikalailla 90% molemmista poppoista ovat alkoholisteja ja nistejä ja pikkurikollisia, ei noita porukoita voi vakavalla naamalla sanoa rikollisjengiläisiksi. Ja kyllä tunnen molemmista porukoista paljon porukkaa, en kuulu kumpaakaan ryhmään enkä mihinkään jengiin. Kaikkien jengien päämäärä on hankkia vaan mahdollisimman paljon kamaa, rahaa ja tuomioita. Järkevin ois tietenkin toimia itse ilman mitään jengiä niin ei herätä niin paljoo kyttien huomioo.
- hupiukothyppikää
Hupiukkoja siis
- Anonyymi
Sinä et tiedä noista kerhoista yhtään mitään jos tommosta skeidaa selität
- Ayau
Seenintie11. näkyy olevan kerhon osoite. Onpas pikkupojat keksineet itselleen liivi selkään hienon nimen, wau! Oikein niin kuin katutappelijoita, on oikein nyrkkiraudan kuvat ja kaikki. Täytyy olla kyllä aika vajavaisesti kehittyneet aivot aikuisilla ihmisillä kun tuollaista viitsivät, ihan kuin pikkupoikien juttuja.
- Niiihhh
Leiki sinä vaan niillä puupalikoillas..
- Nääähh
Semmoset on tainnu liivijengiläisiltä aikoinaan kyllä puuttuakkin.
- Ayau
Ei ole tämä kerho mitenkään rikollinen eipä niin ihan ovat pyhäkoulu poikia muuten vaan nyrkkirautojen kuvat liivissä, ovat selvästi jotain pienuuskompleksista kärsiviä kun pitää uhota tuollaisilla kuvilla että tässä nyt ollaan kovakin porukkaa. Normaalijärjellä varustettu porukka olisi keksinyt aivan muunlaiset logon kuin tuon jossa nyrkkiraudat. Keskenäänkö ne sitä katutappelua harrastaa. Aivan pikkupoikien leikkimistä.
- Bijannu47
Osa on aivan tavallisia jantusia tuossakin kerhossa. Itse olen tavannut kaksi kertaa erään jäsenen, viime kesänä viimeksi tavattiin Tikkakosken soramontuilla m m merkeissä, tuli aina kylläkin Airola eikä pyörällä, hyvin aran tuntuinen ja bottomtyyppi, siinä aktin jälkeen eka kerralla avautui ja tunnusti kuuluvansa ko. kerhoon, sanoin että se on ihan ok ja niin kuin onkin. Itse olen bi ja todennäköisesti myös tämä tapaamisella kaveri. Meitä on melkeinpä jokaisessa vähänkin suuremmassa porukassa, kuten myös jääkiekossa tai jalkapallossa ja uskon että ei ole ainoa vähemmistönä tuossa kerhossakaan.
- Hyvätkaupat
Semmoinen karpaasin näköinen likainen ukko kävi eräässä naisten alusvaateliikkeessä tilaamassa 30 kpl rintaliivejä, mustia ja kuppikoko D, Olikohan se tämän uuden kerhon sihteeri?
- Anonyymi
mitä videe toi nimi oikein meinaa? Onks se jokin haaste?
- Anonyymi
Ai että. Kiitos aamu nauruista on täälä hullua porukkaa.
- Anonyymi
Tänään rantautuupi Jyväskyllään tuas uus liivijengi, minä kohta laetan nahkaliivit piällen ja lähen köröttelemmään kohti Jyväskyllee tältä Sumijaesista, polokasta rytkäätän kääntiin vanahan Uralin, repun nakkoon sivuvaanuun ja mänöks!
Meinasin vähän reipanit piässä aeheuttoo pahennusta kaapungilla. Jos nyt joku tytön hupakko innostuisi niin piäsöö istummaan sivuvaanuun ja niin ruisaillaan pitkin kaapunkia. Pitää olla sitte yl kaheksantoesta vuotias mutta eipä haettoo jos justiisa on sen täättänyt tänä uamuna. - Anonyymi
Kannattaisiko ensin odottaa oikeuden päätöstä , ennenkun leimaa ketään rikolliseksi , saati kokonaista ryhmää ?
Ja kun ei ole syytteitäkään vielä.
Jotta tuonkin "jengin" puolesta haistatan piilostaan huuteleville kädettömille onanisteille kaikkea pahanhajuista.
L - Anonyymi
Katos kun nyt ärähti pullaposki, posket punaisina tutisee kuin hyytelö!
- Anonyymi
Osui
L
- Anonyymi
On nää hauskoja nämä anonyymi nörtit, joilla ei ole muuta elämää kuin puuttua kadehtien toisten elämään. Jos omalla nimellään pitäisi kirjoittaa, niin yksikään toisia tässäkin ketjusss arvosteleva vaippaperse ei täällä meuhkais vaan sulkeutuisi peloissaan takaisin sinnen komeeroon mistä uskalsi joskus nimettömänä ulos luikerrella. Onneksi suurin osa ihmisistä tietää tämän ja halveksii teitä loosereita samalla tavalla kuin itsekin halveksin. Teillä ei ikinä tule olemaan mitään, ei edes sitä moottoripyörää ja jos taskujanne kaivatte, vitosen seteliä ette löydä, jos äitinne ei teille sitä juuri hetki sitten heseä varten antanut. Jos joskus vajoaisin samalle tasolle kanssanne, häpeäisin itseäni ja varmaan hyppy junan alle olisi ainoa järkevä vaihtoehto. Saanko arvata, kun viikonloppu lähestyy kiusaatte vanhempianne, jotta saisitte muutaman euron päihteisiin joiden avulla uskallatte lähteä peräkammarista kylille elvistelemään ja nenä turvoksissa kömmitte myöhemmin kaapin perälle sikiöasentoon kiromaan tyhmää maailmaa ja huono-osaisuuttanne. Sen sijaan, että syyttäisitte elämänne paskaisuudesta taas kerran muita, kehottaisin raahautumaan vaikka rauhoittavien (lääkkeethän kuuluvat teidän elämäänne itsetunnon kohottajina) voimalla peilin eteen. Sieltä se syyllinen löytyy.. Juu kyllä, ihan SINÄ itse! ❤
- Anonyymi
Siinäpä tuli jälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä itse asiantuntijan tunnustus.. 😁
- Anonyymi
On nää hauskoja nämä anonyymi nörtit. Ja nimimerkki oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nää hauskoja nämä anonyymi nörtit. Ja nimimerkki oli?
Sinä yksi niiden joukossa ja mikä oli nimi??
- Anonyymi
Hahhaaa..siinäpä urpojen urpo, haukkuu muut anonyymeiksi ja itse on myös anonyymi. Lienee nuuhkinut liikaa mopon bensatankkia.
Eipä sitä muuten liivijengiin pääsisikään jos ei ole urpojen urpo ja toiset urpot ajelee muuten vaan isoilla mopiloillaan ja kasvattaa rintakarvoja, heidän mielestään on niin kivaa kun pärsseen takana pärisee kovasti pakoputki, on järjen köyhillä hupinsa.
- Anonyymi
Paras jengi on tää luotiliivijengi/kypärä. Heitä vaan paljon lisää Rakkaaseen Suomenmaahamme. Rinne hoitaa ????
- Anonyymi
Kuulin huhun että ovat vaihtamassa nimeksi Streetfilters ja logona on hehkuvan punainen pakoputken äänenvaimennin.
- Anonyymi
Anonyymi ei voi kuulla huhuja.
- Anonyymi
Logona pitäisi olla ruskea reikä.
- Anonyymi
Rikollisia ja ei rikollisia on kaikissa ryhmissä.. Jos meette lessujen suvi kokoontumiseen niin kyllä löytyy rikollisia. Se miksi poliisit leimaavat just motoristit johtuu pelosta. Poliisit pelkää joukko voimaa ja itseasiassa heidän perusopeissa lukee,hajaannuta uhkaavalta vaikuttavat kokoontumiset. Suvi kemut saa olla rauhassa koska ne rukoilee lapsen nussimiset anteeksi, kaikki on annettu anteeksi. Motoristit on yhtäkuin veljeys. Vellihousut (siviilit) pelkää motoristeja samasta syystä kuin skoudet. Veljeydessä on voimaa. Motorosteja on jo niin paljon että sota jos syttyy niin heistä saa armeijan puolustamaan isänmaata jotta vellihousut voi rauhassa taapertaa.
- Anonyymi
Haha, kesän paras vitsi😊
Melkein kaikki liivijengiläiset plösöjä kaljamahoja, tupakkaa kuluu sekä alkoholia. Fyysistä liikuntaa ei harrasteta, nämäkö huonokuntoiset puolustaisivst Suomea, älä viitsi naurattaa.
- Anonyymi
Motoristit on tämän päivän muskettisotureita.
- Anonyymi
SA on nykyään vitsi. SA pitäisi mennä palkka-armeija malliin ja Suomen pitäisi liittyä Natoon. Motoristien varassa on tämän isänmaan puolustus nykyään. SA on nykyään seksuaalitasa-arvoa rakentava yhteisö jossa pääasia ei ole enää pitkään aikaan ollut kouluttaa kurinalaista maanpuolustusta vaan antaa mahdollisuus olla jotakin olitpa sitten muunsukupuolinen tai homoseksuaali. Armeijan kanssa tällä on vuosi vuodelta vähemmän tekemistä. SFC ja MC joukot on paljon lähempänä sitä rintama taistelu henkeä mitä sota-ajan joukot olivat! Kuria, lojaalisuutta myöden.
- Anonyymi
Höpö höpö, Suomessa on Euroopan mittakaavassa suurimpia armeijoita (puolustusvoimat). Järjestelmä on toimiva. Suomessa ei olisi varaa Euroopan mittakaavan palkka-armeijaan.
- Anonyymi
Hienoa liivit ja hame ovat pistämätön yhdistelmä .
- Anonyymi
Mahtaa poikia vituttaa ku ovat ensi nuollu pampidoksen hanuria monta vuotta ja kohta poliisi vie pampidokselta liivit.
- Anonyymi
Hah hah pikein
- Anonyymi
Mikäs kuppikoko näillä on kun kerran liivejä käyttää?
- Anonyymi
Pellejä
- Anonyymi
Mopopoikien harrastekerhoja ovat.
- Anonyymi
Vai hattumiesten kavereita? Eikös cännäreitten talli ole samassa osotteessa lintukankaalla?
- Anonyymi
Sepä nähdään rompepäivillä mitkä liiviukot tulee "suojelemaan" tapahtumaa.
- Anonyymi
Onko niillä h&m:n vai lindexin liivit? Älä nyt peljästy mutta kaikkien kerhojen toiminta ei perustu rikollisuuteen
- Anonyymi
Joku paskanlietsoja taas. Ip kertoo juottovasikan tiedot.
- Anonyymi
Ujoja poikia on fighterit. Ei näkyny lutakossa. Taitaa kaikki liiviukot olla hys hys menninkäisten kavereina kannon alla.
- Anonyymi
Jos niitä on alkanu hävettää kulkee pääkallomerkki selässä julkisilla paikoilla?
- Anonyymi
Puttonen ja Latonen käskyttää vieläkin jkl
- Anonyymi
Puttonen ja Latonen käskyttävät vain äitiään vieläkin jkl
- Anonyymi
Latonen nostaa painoja edestakas. Puttosen bebq kovilla Vaasan läänillä
- Anonyymi
Kuulema tämäkin kerho lopettanut
- Anonyymi
Hemmo, Rautasaari ja Natri on perustanut uuden kerhon
- Anonyymi
Mikäs tämän koplan nimi on? Joko on käyty bikermeetissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tämän koplan nimi on? Joko on käyty bikermeetissä?
Gaybikers
- Anonyymi
Eikös helluntaiseurakunta hyväksy ton koplan liivit?
- Anonyymi
Mummojen nussioita .
- Anonyymi
Nämä pojat ei edes osaa ajaa pyörillä.
- Anonyymi
Lapsellista kulkea liivit päällä missä pääkalloja ja nyrkkiraudan kuvia.
- Anonyymi
😂😂😂🤣🤣🤣 ovat sellaisia mammanpoikia ja yrittävät näyttää kovilta.
Tosiasiassa vaarallisimmat ihmiset ovat yleensä huomaamattomia, "harmaita" tapauksia.
- Anonyymi
Olikos Se Kake tätä liivijengiä perustamassa vai mitä?
- Anonyymi
Kake perusti kai Cannon bolssit -90 luvulla ja eikös se ollut niiden pressakin?
Sitten piti himoksella töissä kerhon jäseniä, kun kakella vartioimisliike kakesecurity, eikös vaan?
Pyörittää järjestyksenvalvojia ravintoloissa. mm. Laukaassa, Himoksella, Jyväskylässä jne. Tekee kai auto korjausta, moottoripyöriä ja eikös se ole mukana punttisali bisneksessäkin?
Muija töissä Laukaan kunnalle virkahenkilönä.
Kakella on aina ollut hyvät suhteet poliisiin jo vuosikymmeniä, luotto mies? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kake perusti kai Cannon bolssit -90 luvulla ja eikös se ollut niiden pressakin?
Sitten piti himoksella töissä kerhon jäseniä, kun kakella vartioimisliike kakesecurity, eikös vaan?
Pyörittää järjestyksenvalvojia ravintoloissa. mm. Laukaassa, Himoksella, Jyväskylässä jne. Tekee kai auto korjausta, moottoripyöriä ja eikös se ole mukana punttisali bisneksessäkin?
Muija töissä Laukaan kunnalle virkahenkilönä.
Kakella on aina ollut hyvät suhteet poliisiin jo vuosikymmeniä, luotto mies?Marssivat pridekulkueessa nahkahousuissa.
- Anonyymi
Mites nuo ub ovatko nekin samaa porukkaa?
- Anonyymi
Paljonko näitä lähti linnaan tässä menneenä?
- Anonyymi
Tiivistelmä keskeisistä kohdista:
- Joukkovainoajien päätavoitteina on ajaa kohde itsemurhaan, väkivaltaan tai muihin rikollisiin tekoihin (jotka johtavat hänen vangitsemiseen) tai hulluuteen (jonka perusteella hänet suljetaan mielisairaalaan).
- Kohde halutaan diskreditoida saamalla hänet vaikuttamaan mielisairaalta, jotta kukaan muu ei uskoisi hänen väitteitään, tekisi asiasta rikostutkintaa tai auttaisi häntä.
- Joukkovainoajat haluavat vahingoittaa vakavasti kohdetta ilman, että he joutuvat siitä vastuuseen. Tarkoitus ei ole vain vainota kohdetta, jotta hän voisi huonosti, vaan vainoajien tavoite lopettaa hänen elämänsä, tappaa hänet hitaasti.
Eristäminen ja vihjailurikollisuus
- mustamaalaus ilkeillä, perättömillä ja valheellisilla jutuilla
- maineen tuhoaminen
- fantasia-hahmon luominen uhrista
- keskustelu uhrista tarkoituksellissa muodossa ulkopuolisten kuulleen/nähden huhumyllyn käynnistämiseksi / epäluulojen herättämiseksi
- mielipideohjaus uhria vastaan
- tekosyillä vainoaminen
- vainon levittäminen asuinympäristöön, työyhteisöön ja harrastuksiin
- häpäisyrikollisuus, mm. julkinen häpäisy ja häpäisyrangaistus
Uhrin stalkkaaminen
- uhrin elämän tarkkailu
- seurailu
- tarkkailluksi tulemisen tunteen kasvattaminen uhrissa
- kotirauhan rikkominen
- häirintä
- "puskaradio" ja "mustalista" -tyyppinen ajattelumalli
- vainon levittäminen sinne missä uhri liikkuu ja vaikuttaa
- vakoilu, tiedonhankinta ja juoruilun ylläpitäminen
Provokaatiot
- tarkkailun tunteen aiheuttaminen uhrille, epäluuloisuuden kasvattaminen ja ajojahdin tunteen järjestäminen
- katuteatterit
- skitsofreniaan sopivien harhojen rakentelu erilaisia tilanteita luomalla
- puhuminen uhrista tämän kuullen niin, että uhri joutuu epäilemään koskeeko puheet häntä ja miksi puhutaan
- yksityiskohtaisen tiedon käyttäminen uhrin kuullen joko pilkallisesti, mitä hänestä muka luullaan, tai tarkoituksellisesti niin, että uhrille tulee kiusatuksi tulemisen tunne tai tarkkailluksi tulemisen tunne, esim. uhri jää miettimään, miksi joku puhuu, tietää tai luulee sellaista
- yritetään saada uhri reagoimaan, esim. esittämään syytöksiä provokaatioiden jälkeen, jolloin voidaan syyttää harhaiseksi, reagoimaan väkivallalla, jolloin voidaan saada uhrille rikosrekisteri tai selvittelemään provokaatioihin osallistuneita, jolloin voidaan syyttää uhria vainosta
-perättömien juttujen kertominen uhrille, jolloin tämän puhuessa eteenpäin, voidaan syyttää kiusaamisesta, kunnianloukkauksesta tai vainoamisesta
Kovemman asteen vaino
- esiintyminen uhrina
- valeprofiilit
- lavastukset
- viranomaisena esiintyminen / virka-aseman väärinkäyttö uhrin häpäisemiseksi tai tietojen hankkimiseksi
- terveystietojen hankkiminen, levittely ja vääristely
- mustamaalaaminen rikolliseksi
- perättömien tietojen tallentaminen viranomaisjärjestelmiin
- rikosten ja vainon uhriksi joutuneen tarkkailu ja uskottavuuden tuhoaminen
Fyysinen tuhoaminen
- huumeet
- kemiallinen vaikuttaminen- AnonyymiUUSI
Joukkopsykootikko tarinoi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007