Moi
Missäpäin olisi hyvä tirkistelypaikka - haluaisin katsella kun parit panee parastaan...
Onko sinun naapurissa vapaamielinen pari joka aina unohtaa verhot?
Tirkistelyä Stadissa
21
<50
Vastaukset
- naineen
Kohta se on nimittäin kesä ja voi vapaasti paneskella luonnossa.Kiihottaa ihan sairaan paljon jos joku vaikka sattuu näkemään.
- doggausluonnossa
Odotan innolla kun saan tulla tsiigaamaan teitä ;-)
- Fly_me
Mulla on vastapäätä katua nainen joka ei oikeen muista sulkea vehoja - kiva niin. No nyt sillä on nähtävästi ujompi kundi joka vetää verhot eteen kun jotain on tapahtumassa...
Voi kun saisi olla kärpäsenä katossa siellä... - biitsille
Kakki rannat ovat loistaviapaikkoja löytää häässiviä pareja - kuuma kesäilta niin kaislikosa suhisee...
- Mondeoon
Autossa nussivia salapareja on kiva katsella .
- Mulle_kans
Moi missä sinä käyt katselemassa näitä salapareja?
- Mondeoon
Syrjäiset pysäköinti alueet ja rauhalliset metsätiet tosin täytyy mennä vantaan tai espoon puolelle.
- Mulle_kans
Mikä on paras paikka - ja milloin?
- Katsoaa
ON pieni liike missä myydään alusasuja ym. Kun vien nuorelle miehelle seuraavaa kokoa uikkareista ja näen munan pystyssä, niin housut kastuu viiskyppiseltä. On kiva katsella 15-20cm kovaa nuorta juhla kunnossa. Saa siinä hiplata kun kädellä koskee ja että hyvin istuu, vaikka edestäkin käsi käy puristellen. Katsellut kun runkannut spermat pitkin peilejä.
- Speedot
Wau - kerropas minne tule ostamaan uudet uikkarit ;-)
- Naapur
Mulla on kulma ikkunat naapuriin.Olen kuuskyt ja ruvennut katselee kun nuori poika muutti sinne.Sillä ei verhoja, iltasinkun tulee juo viiniä ja alasti runkkaa. Kyl kiihottaa.
- utelias00170
Onko teitoinen siitä että sinä katsleet? Oletko muuten N vai M?
- Lähellä_teitä
Siellä on kivaa säätä luvassa tänään - joku pari joka kaipaa tirkistelijää???
Voin ja haluan tulla.- N46M50
Voisimme lähtä tänään ulos ajelulle... suunta vois olla stadin länsipuolella jossain joku rauhallinen mesta. Onko ehdotuksia?
- Utelias-M
Vieläkö "tarjous" on voimassa?
- Siellä_täällä
Tämä voi olla avuksi kun halua tarakstella kalua...ehkä jotain muutakin.
http://www.grafetee.com/runkkupaikat- N46M50
LIsäsin pari kohdetta jossa ollaan oltu ;-)
- Baker64
N46M50 kirjoitti:
LIsäsin pari kohdetta jossa ollaan oltu ;-)
Oletteko doggingia harrastaneet vai vaan panneet esitellen?
- N46M50
Ollaan oltu sillälailla että olaan sovittu yhden tai kahden kundin kanssa että ne tulevat mukaan katselemaan. Jos mun mies pitää tilanteestä hän on anatanut niitten tulla siihen lähellä meitä, ja ollaan kosketeltu ja sillei.
Tuntuu valtaislata kun kolme paria koskettelee samalla...
Ei olla annettu panna - ainakaan viellä
- Suoraan-ikkunoihin
Uusi paikka: Kulosaaren silta.
Moikka pervot!
Minä haluaisin katsella kun nainen riisuutuu – vain katsella, ei koskea muuta kun ehkä itseäni.
Oletko sinä se exhibitionisti joka sytyt kuumista katseista?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806