Olen tilannut useita kertoja netistä vaikka mitä. Kerran aiemmin oli ongelmaa kun palautin osan tuotteista ja palautus oli jäänyt postiin pyörimään muutamaksi viikoksi. Minulta alettiin periä nettikaupan toimesta isompia korkoja osamaksulle, koska he eivät olleet saaneet palautuksiani. Postin vika, mutta minä jouduin maksamaan useita kymppejä ylimääräistä tästä hyvästä vaikka asia lopulta selvisi ja paketti pääsi matkaan.
Nyt sattui sitten toinen ongelma. Palautin TopStreetWearille vaatteita, ja he alkoivat väittää että osa tuotteista puuttuu ja yksi tuote on likainen. Koitin kysyä monesti että mikä tuote puuttuu ja mikä on likainen, ja paljonko paketti painoi kun he vastaanottivat sen. Koska minulla on kuitti, ja tiedän että olen kaikki palauttanut ja kuitissa lukee paljonko paketti painoi. Enkä varmasti ole mitään tuotteita myöskään tarhannut. Noh, sitten he lopulta kertoivat että likainen tuote on kengät. Kerroin heille etten ole tilannut kenkiä. Sitten tuote vaihtuikin topiksi, jossa on kuulemma ruskea tahra. Ja kahdet shortsit puuttuvat.
Onko kenellekkään käynyt vastaavaa? Miten tässä pitää toimia jos olen aivan täysin varma että olen kaikki tuotteet palauttanu mitä pitkin, ja kaikki oli myös varmasti puhtaita. Onkohan posti taas sössinyt jotain..
Ongelmia nettitilausten kanssa
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407