Carola Miller oli ainoa todellinen nainen siinä ketunnaamaisten kitukasvuisten ruippanoiden laumassa. Hänessä oli kaikki kohdallaan kasvot, hiukset, vartalo, kaikki.
Numero 9 ihan omalla tasollaan
7
138
Vastaukset
- iiiihahaaaa
paljon puhutaan voittajan hevosnaamasta mutta minulla on aina juuri millerin naamasta mieleen hevonen. hyvin kolho ja suhteeton pääkallo.
- ainajoku
Naama on ehkä ruma, mutta jalat ja vartalo on täydellinen. Carolakaan toisaalta saata kärkikastiin päästä.
- pääskynen000
Carola oli eniten missimäinen kolmesta voittajasta. Huikka liian pitkä ja ei ihan naamastakaan täydellinen. Mutta paras kolmesta voittajasta.
- tikkahakkaapönttöä
Näytä mulle täydellinen ihminen, niin ei sellasta ole olemassakaan vaikka natsit yrittivät moista luoda. kyllähän totuus on se että latinalaisen Amerikan ja lähi-idän naiset ovat maailman kauneimpia, ihan kiistatta.
- nnngrg
tikkahakkaapönttöä kirjoitti:
Näytä mulle täydellinen ihminen, niin ei sellasta ole olemassakaan vaikka natsit yrittivät moista luoda. kyllähän totuus on se että latinalaisen Amerikan ja lähi-idän naiset ovat maailman kauneimpia, ihan kiistatta.
Kannattaa muistaa, että ne latinot on leikelty moneen kertaan kisoihin mentäessä...makuja on monia, mielestäni kaunottaria löytyy joka kansasta.
- kenentotuus
tikkahakkaapönttöä kirjoitti:
Sinunko? Ainakin enemmistö täynnä muovia. Ei tuo Millerin naama nyt toisaalta sieltä karmeimmasta päästä ole.
- sokeakoolet
Järjestön vesipää, Immosella taas oli liian pieni pääkoppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058